موبایل و تبلت

گوشی HTC Wildfire X با پردازنده هلیو P22 و دوربین سه‌گانه معرفی شد

پس از خروج HTC از بازارها هند در ماه ژوئیه گذشته، به تازگی با معرفی گوشی جدیدش موسوم به HTC Wildfire X، دوباره وارد بازار هند شد. با اینکه این گوشی توسط شرکت رونمایی شده، ولی وظیفه تولید آن بر عهده شرکت چینی InOne Smart Technology است.

گوشی HTC Wildfire X مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو P22 و سیستم عامل اندروید پای است. همچنین این گوشی در دو پیکربندی با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 128 گیگابایت با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی عرضه می شود. این گوشی همچنین از صفحه نمایش 6.2 اینچی اچ دی پلاس با نسبت بدنه به نمایشگر 88.8 درصدی بهره می برد. در بریدگی قطره ای شکل بالای گوشی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در پشت گوشی نیز شاهد قرار گیری دوربین سه گانه هستیم که از سنسور 12 مگاپیکسلی، تله فوتو 8 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی بهره می برد. محصول جدید این شرکت دارای یک باندل جدید با نام MyBuddy بوده که قادر است در مواقع خطرناک با صدای بلند هشدار دهد و یا موقعیت مکانی شما را بین دوستان و خانواده به اشتراک بگذارد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 3300 میلی آمپر ساعتی و سنسور اثرانگشت اشاره کرد. این گوشی قرار است در رنگ آبی عرضه شود. قیمت اعلام شده برای مدل 3/32 گیگابایتی برابر 155 دلار و برای مدل 4/128 گیگابایتی نیز 195 دلار می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا