سخت افزار

لاجیتک از کیبوردهای مکانیکی گیمینگ G915 و G815 رونمایی کرد

لاجیتک به تازگی از نسل جدید کیبوردهای مکانیکی مخصوص بازی خود موسوم به  G915 Lightspeed Wireless و G815 Lightsync RGB رونمایی کرد. این کیبوردهای جدید از سوئیچ های کم صدای GL بهره می برد. هر دو صفحه کلید دارای نورپردازی RGB هستند که از 16.8 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و از پنج کلید میکرو قابل برنامه ریزی بخوردارند، درحالیکه مدل G915 همچنین بی سیم بوده و از طریق دانگل اختصاصی Lightspeed شرکت به رایانه های شخصی متصل می شود.

کلیدها در سه مدل tactile, linear و clicky قابل سفارش هستند. کلیدهای tactile مناسب گیمرهایی است که بازخورد زیاد دوست دارند. در مدل linear فشردن کلیدها به نرمی و آرامی صورت می گیرد. کلیدهای مدل clicky نیز صدای کلیک می دهند. به گفته سازنده در این کیبوردها از سوییچ کم صدای GL استفاده شده که ارتفاع آن نصف سوییچ کیبوردهای مکانیکی معمولی است. به همین دلیل نیازی به فشردن کامل دکمه ها نیست و کیبورد فشار نصفه و نیمه انگشت گیمر را هم ثبت می کند. همین عامل باعث شده تا فشار دادن کلیدهای کیبورد 25 درصد سریع تر انجام شود.

مدل G915 Lightspeed Wireless از تکنولوژی 2.4 گیگاهرتزی Lightspeed برخوردار بوده و برای اتصال به کامپیوتر نیاز به دانگل دارد. البته این نوع اتصال در مقایسه با اتصال بلوتوثی، مطمئن تر است. به گفته لاجیتک، مدل G915 با روزانه 8 ساعت بازی کردن و با خاموش بودن لامپ های RGB تا 135 روز کار می کند. در صورت روشن کردن لامپ های RGB این کیبورد تا 12 روز دوام می آورد. گفتنی است که این کیبوردها از اواخر ماه جاری به بازار عرضه می شود، همچنین قیمت اعلام شده برای مدل G915 برابر 249.99 دلار و کیبورد G815 برابر 199.99 دلار اعلام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا