سامسونگ با بازطراحی و تحول نسل جدید گوشی‌های گلکسی A موفق شده در سرتاسر جهان توجهات زیادی را به سمت این گوشی‌ها جلب کنند. گجت‌های موردنظر علاوه بر اینکه مقرون به صرفه هستند، بلکه از نمایشگرهای عالی، عمر باتری بالا، طراحی جذاب و دوربین‌های مناسبی بهره می‌برند.

حالا با توجه به این سندی که به تازگی منتشر شده، ظاهرا نسل جدید گوشی‌های گلکسی A مربوط به سال ۲۰۲۰، حداقل از دوربین سه‌گانه و در مواردی از دوربین چهارگانه بهره می‌برند. اطلاعات جدید حاکی از آن هستند که این گوشی های هوشمند با دوربین های سه گانه یا چهارگانه وارد بازار می شوند. حدودا 7 سنسور مختلف در فهرست زیر به چشم می خورند که رزولوشن آن ها بین 13 تا 108 مگاپیکسل متغیر است. ناگفته نماند که یکی از مهم ترین شاخصه های سری گلکسی A وجود همین لنزهای اولترا واید است.

مدل های رده پایین تر همچون گلکسی A21 ،A31 و A41 فاقد ویژگی تله فوتو بوده و از همان لنزهای اولتر اواید معمولی استفاده می کنند. گلکسی A81 و A91 که جزو مدل های بالا رده هستند، از سنسورهای تله فوتو با قابلیت بزرگنمایی 5 برابر بهره می برند. لازم به ذکر است؛ تاکنون هیچ یک از محصولات سامسونگ مجهز به این ویژگی نبوده اند.

همچنین گوشی‌های گلکسی A81 و گلکسی A91 به ترتیب از سنسورهای ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ بهره می‌برند که با بهره‌گیری از فناوری ترکیب پیکسل‌ها، می‌توانند عکس‌های ۱۶ و ۲۷ مگاپیکسلی باکیفیتی را ثبت کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *