صوتی و تصویری

دل از مانیتور گیمینگ 55 اینچی Alienware رونمایی کرد

شرک دل به تازگی از جدیدترین مانیتور 55 اینچی گیمینگ Alienware رونمایی کرده است. این مانیتور جدید دارای نمایشگری با کیفیت 4K و نرخ بازسازی 120 هرتزی بوده و از فناوری AMD FreeSync برای کاهش پارگی تصاویر (Screen Tearing) نیز پشتیبانی می کند.

پنل این مانیتور دارای حاشیه های بسیار باریک بوده و شامل پورت دیسپلی پورت 1.2، سه پورت HDMI 2.0، چهار پورت USB، یک جک هدفون و خروجی SPDIF است. البته نبود درگاه HDMI 1.2 بسیاری از گیمرهایی که دوست دارند ویدیوهای 4K را با نرخ رفرش 120 هرتز تماشا کنند ناامید می کند. از سوی دیگر زمان پاسخ گویی آن تنها 0.5 میلی ثانیه است.

این نمایشگر با یک ریموت کنترل به بازار عرضه می شود. پایه این نمایشگر از استاندارد VESA پشتیبانی می کند؛ بنابراین گیمر می تواند از پایه ای که همراه این نمایشگر عرضه می شود استفاده کرد یا از پایه های دیگر استفاده کند. همچنین می توان آن را روی دیوار هم نصب کرد.

مرز بین مانیتورها و تلویزیون ها روز به روز باریک تر می شود ولی همچنان با یک نمایشگر چندمنظوره کامل که هم مخصوص گیمینگ باشد و هم برای فیلم دیدن فاصله داریم. گزینه ایده آل می تواند یک نمایشگر 65 اینچی 4K با پنل OLED با نرخ رفرش 120 هرتز یا بیشتر، با قابلیت پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن، دارای درگاه های HDMI 2.1 و DisplayPort 2.0 و نهایتا هر دو ویژگی G-Sync و FreeSync باشد. مانیتور 55 اینچی گیمینگ Alienware قرار است در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) به قیمت 4 هزار دلار به بازار عرضه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا