سرویس آمازون موزیک در سال 2019 پشتیبانی محدودی از صدای فضایی ارائه داد، امروزه پشتیبانی از دستگاه های بیشتر و حتی آلبوم های بیشتری را که می توانید به آنها گوش دهید، اضافه می کند. این ویژگی برای مشترکین در لایه Unlimited رایگان است.

360 Reality Audio اکنون بر روی اسپیکرهای بی سیم SRS-RA5000 یا SRS-RA3000 سونی و همچنین سیستم های سینمای خانگی مانند HT-A9 ، HT-A7000 یا HT-A5000 پشتیبانی می شود. البته Echo Studio آمازون نیز پشتیبانی می شود. این از طریق Alexa Cast روی دستگاه های اندروید و iOS کار می کند. پشتیبانی Dolby Atmos از ساندبارهای Sonos Arc و Beam (Gen 2) در چند ماه آینده ارائه می شود.

وقتی آهنگی با صدای فضایی پخش می شود (چه در قالب 360 یا در قالب Atmos)، یک نشان در اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد. می توانید روی آن ضربه بزنید تا بین صدای فضایی و نسخه های استریو جابه جا شود تا تفاوت را بشنوید. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آمازون یک لیست پخش Best of Spatial Audio آماده کرده است.

به عنوان یادآوری، مشترکین ردیف Unlimited (پلن فردی، خانوادگی یا دانشجویی) همچنین به آهنگ های HD و Ultra HD در آمازون موزیک دسترسی رایگان دارند. بیش از 75 میلیون آهنگ HD بدون افت (16 بیتی، 44.1 کیلوهرتز) و بیش از 7 میلیون آهنگ فوق العاده HD (24 بیتی ، 192 کیلوهرتز) در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *