شرکت دیزنی اطلاعاتی تازه از تاریخ انتشار سرویس استریم ویدیویی دیزنی پلاس و دستگاه ها و پلتفرم های پشتیبانی کننده از این سرویس را اعلام کرد.

طبق اعلام شرکت، سرویس دیزنی پلاس از تاریخ 12 نوامبر ابتدا از کشور آمریکا شروع به کار کرده و کاربران برای استفاده از سرویس با هزینه اشتراک ماهانه 6.99 دلار پرداخت کنند. همچنین کاربران کشورهای دیگر نظیر کانادا، هلند، استرالیا و نیوزلند هم از نوامبر امسال قادر به استفاده از این سرویس خواهند بود.

شرکت دیزنی همچنین اشاره کرده که تصمیم دارد طی 2 سال اول عرضه دیزنی پلاس، آن را در بازارهای جهانی بزرگ عرضه کند. همچنین گفته شده سرویس ترکیبی دیزنی پلاس، Hulu و ESPN+ نیز با هزینه اشتراک ماهانه 12.99 دلار به زودی عرضه خواهد شد.

شرکت دیزنی روز گذشته در جریان کنفرانس خبری اعلام کرد:

دیزنی پلاس در کنار آمریکا، به طور همزمان در کشورهای کانادا و هلند نیز عرضه می‌شود و هزینه اشتراک ماهانه آن در این کشورها به ترتیب 8.99 دلار و 6.99 یورو است. هفته بعد از آن هم دیزنی پلاس در کشورهای استرالیا و نیوزلند عرضه خواهد شد و اشتراک ماهانه آن به ترتیب 8.99 دلار و 9.99 دلار خواهد بود.

مهمتر از این، دیزنی اعلام کرد که این شرکت با برخی از کمپانی‌ها بزرگ دنیا به توافق رسیده و از دیوایس‌های استریم این شرکت‌ها برای نمایش محتوای دیزنی پلاس استفاده خواهد کرد. لیست دیوایس‌هایی که از ابتدا از سرویس دیزنی پلاس پشتیبانی می‌کنند شامل اپل tvOS، دستگاه های اندرویدی، اندروید TV، کروم کست، مرورگرهای دسکتاپ، آیپد، آیفون، پلی اسیشن 4، استریمرهای Roku، دستگاه Roku TV و ایکس باکس وان خواهند بود.

متاسفانه در این فهرست خبری از سرویس آمازون فایر تی‌وی نیست، ولی این امکان وجود دارد که در آینده این دستگاه نیز به لیست بالا اضافه شود. همچنین انتظار می‌رود تبلت‌های آمازون فایر نیز از این سرویس پشتیبانی کنند که در حال حاضر اخباری در این رابطه شنیده نشده است. دیزنی می‌گوید کاربران می توانند از طریق پلتفرم‌هایی همچون iOS هم به طور مستقیم اشتراک دیزنی پلاس دریافت کنند. همچنین دیزنی تصمیم دارد محتوای خود را در اپلیکیشن اپل تی وی در دسترس کاربران قرار دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *