کامپیوتر

اچ‌پی از نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ سری Pavilion رونمایی کرد

اچ پی امروز در جریان رویداد گیمزکام 2019، از نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ میان رده سری Pavilion موسوم به Pavilion Gaming Desktop و Pavilion Gaming Laptop 15 رونمایی کرد.

دسکتاپ Pavilion Gaming Desktop که قرار است با قیمت پایه 699.99 دلار عرضه شود، دارای پردازنده هشت هسته ای Intel Core i7-9700 یا AMD Ryzen 7 است. کاربران می توانند این سیستم را با کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2070 یا RTX 2060 SUPER خریداری کنند. این سیستم به واسطه طراحی 15L خود میتواند تا سه حافظه داخلی را داشته باشد و آپگرید مموری، پردازنده گرافیکی و کارت های شبکه آن نیز به راحتی امکان پذیر خواهد بود. سیستم دسکتاپی جدید اچ پی از اواخر این ماه وارد بازار می شود.

علاوه بر این، محصول Pavilion Gaming Laptop 15 اولین لپ تاپ گیمینگ است که از پردازنده سری H رایزن AMD استفاده کرده که واحدهای پردازش سریع ۳۵ واتی AMD دارد. این لپ تاپ همچنین دارای کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1660 Ti با طراحی Max-Q، نمایشگری 1080p با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز دارد. اچ پی در رابطه با محصول تازه خود اعلام کرده که آن را برای تولید کنندگان محتوا ساخته است و از شهریورماه با قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار وارد بازار می کند.

این شرکت همچنین محصولات دیگری هم رونمایی کرده که از میان آنها می توان به کیبورد Pavilion Gaming Keyboard 800 با دکمه های مکانیکی و قیمت 79.99 دلار، اشاره کرد. علاوه بر این، دو مانیتور گیمینگ با نام های 22x و 24x هم رونمایی کرد. نرخ رفرش این دو مانیتور برابر با ۱۴۴ هرتز و نرخ پاسخ دهی آنها یک هزارم ثانیه عنوان شده است. این دو مانیتور از تکنولوژی AMD FreeSync پشتیبانی می کنند ضمن آنکه مدل 24x تکنولوژی G-Sync را هم علاوه بر آن دارد. دو مانیتور گیمینگ ۲۲ و ۲۴ اینچی اچ پی به ترتیب با قیمت های ۱۶۹.۹۹ و ۲۷۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا