گجت و پوشیدنی

رونمایی کاسیو از ساعت هوشمند ProTrek WSD-F21HR

شرکت کاسیو به تازگی از ساعت هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OS گوگل موسوم به ProTrek WSD-F21HR با قیمتی پایین و بدنه ای محکم رونمایی کرده است. برخلاف سه نسل گذشته این سری از ساعت ها، محصول جدید از سنسور ضربان قلب پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند پرو ترک WSD-F21HR کاسیو دارای GPS داخلی و سنسور اپتیکال پیشرفته‌‎ای است که می‌تواند ضربان قلب کاربران را با چشمک زدن چراغ LED بر روی مچ آنها اندازه‌گیری کند. این ساعت همچنین می تواند با اپلیکیشن گوگل فیت کار کند. همچنین کاسیو، اپلیکیشن Activity را بروزرسانی کرده تا تمام اطلاعاتی که از سنسور ضربان قلب دریافت می‌شود بر روی صفحه به‌خصوص ساعت نمایش داده می‌شود و تنها از روی ساعت در دسترس خواهد بود.

از آنجاییکه که ساعت هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS است به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل دسترسی خواهد داشت. به عنوان مثال شما می‌توانید به تاریخچه تقویم گوگل خود دسترسی داشته باشید و یا اطلاعات مربوط مسیرهای ردیابی شده توسط GPS را در گوگل درایو ذخیره کنید.

Pro Trek WSD-F21HR برخلاف بسیاری دیگر از ساعت‌های هوشمند دارای نمایشگر دو لایه 1.32 اینچی است که شامل یک LCD رنگی بزرگ و یک LCD مونوکروم است. کاربران می‌توانند با سوئیچ کردن بین این دو نمایشگر در هر لحظه از روز میزان مصرف باتری ساعت خود را مدیریت کنند. این نمایشگر مصرف باتری بسیار کمی دارد و خواندن از روی آن حتی در محیط بیرون مانند زیر نور مستقیم آفتاب نیز آسان است. در طرف مقابل LCD رنگی این ساعت جزئیات اطلاعات را مانند نقشه‌ها، سنسورها و اعلانات را در رنگ‌های متفاوت و با کیفیت بالاتر نشان می‌دهد.

کاسیو اعلام کرده است که ساعت هوشمند جدید خود را به‌زودی در ایالات متحده با قیمتی در حدود 500 دلار به فروش خواهد رساند. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی و سیاه به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا