گجت و پوشیدنی

هواوی واچ D با قابلیت مانیتورینگ ECG معرفی شد

هواوی امروز یک رویداد معرفی محصول برگزار کرد و به معرفی محصولات مختلف خود پرداخت و در این میان پی 50 پاکت و واچ D بیشترین توجه را به خود جلب کردند. ما در اینجا در مورد دومی صحبت خواهیم کرد و همه آنچه را که باید در مورد ساعت هوشمند بدانید در زیر ارائه کرده ایم.

ساعت هوشمند واچ D طراحی مستطیلی شکلی دارد که بیشتر شبیه اپل واچ است تا آخرین ساعت‌های هوشمند گلکسی سامسونگ، اما این قابلیت نه تنها ECG را گرفته، بلکه فشار خون را نیز اندازه‌گیری می‌کند. صفحه نمایش مربعی شکل 1.64 اینچ آن رزولوشن HD و تراکم 326ppi در سطح شبکیه دارد. ادعا شده است که این وزن یک ششم فشار خون سنتی است.

هوآوی همچنین اعلام کرد که واچ D استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دریافت کرده و آن را به اولین ساعت صنعت با پشتیبانی از نظارت بر فشار خون تبدیل کرده است که چنین رتبه‌ای را دریافت می‌کند. تشخیص ضربان قلب از طریق سنسور نوری هشت کاناله با حساسیت بالا انجام خواهد شد و پشتیبانی از بیش از 70 حالت ورزشی ارائه شده است.

اما این ویژگی نظارت بر فشار خون است که بدون شک مهمترین ویژگی ساعت هوشمند است. یک میکروپمپ با اندازه یک سکه و با قابلیت فشرده سازی 40 کیلو پاسکال در داخل آن تعبیه شده که امکان اندازه گیری دقیق فشار خون 40 میلی متر جیوه تا 230 میلی متر جیوه را فراهم می کند. یک الگوریتم اندازه‌گیری ترکیبی که از محاسبات هوش مصنوعی قدرتمند استفاده می‌کند نیز برای بهبود بیشتر قابلیت‌های تشخیص ساعت استفاده شده است. گفته شده که ویژگی نظارت بر BP با استانداردهای صنعت داروسازی با حاشیه بسیار کمی برای خطا در اندازه گیری مطابقت دارد.

مانیتورینگ فشار خون با اندازه گیری ECG همراه شده است، که اساساً آزمایشی برای بررسی ریتم قلب و فعالیت الکتریکی می باشد. هواوی می‌گوید شش BP و پنج اندازه‌گیری ECG در روز همچنان تا 7 روز عمر باتری را به شما می‌دهد. پر کردن مجدد ساعت به اندازه کافی ساده از طریق عملکرد شارژ بی سیم است. آخرین اما نه کم‌اهمیت، هواوی همچنین خدمات پزشک حرفه‌ای را ارائه داده که رژیم غذایی، خواب و ورزش را پوشش می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مستقیماً داده‌های سلامت خود را با پزشکان به اشتراک بگذارید تا بر این اساس یک برنامه مدیریت سلامت ارائه کنند. Huawei Watch D در رنگ‌های مشکی کلاسیک و تیتانیوم ظریف موجود است و 2988 یوان یا حدود 469 دلار قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا