نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اپلیکیشنی برای ساماندهی پیامک ها منتشر کرد

شرکت مایکروسافت اخیرا اپلیکیشنی را تحت عنوان SMS Organizer برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی تولید کرد که از قابلیت مرتب کردن خودکار پیام‌ها برخوردار است. این پروژه به عنوان پروژه مایکروسافت گاراژ آغاز شد و سال گذشته در هند رونمایی شد. اکنون گزارش شده است که این برنامه در ایالات متحده، انگلیس، استرالیا و هند در دسترس است.

اگر شما به دلیل شلوغی بیش از حد صندوق پیام‌ها و ازدحام پیام‌های تبلیغاتی و غیر مهم از پاسخ به پیام‌های ضروری بازمی‌مانید، این برنامه ساماندهی پیامک می‌تواند به کمک شما بیاید. این برنامه به فناوری یادگیری ماشین متکی است تا بتواند اسپم‌ها یا همان هرزنامه‌های ناخواسته را فیلتر کند.

مایکروسافت همچنین، قابلیت یادآوری را نیز به این اپلیکیشن اضافه کرده که می‌تواند زمان پروازها، حرکت قطار و یا دیگر رزروها را یادآوری کند. کاربران می‌توانند بلیط‌های خریداری شده خود را در این برنامه ذخیره کنند، یادآورها برای سفرهای خود را تنظیم کنند، صورت‌حساب‌هایشان را پیگیری کنند یا مانده حساب بانکی خود را مشاهده کنند. علاوه بر این، یک پوشه جداگانه برای معاملات، کدهای تخفیف و غیره وجود دارد.

امکانات دیگر نیز برای شخصی‌سازی بیشتر در این برنامه گنجانده شده که از میان آن‌ها می‌توان به مسدود کردن شماره‌ای خاص، ستاره‌دار کردن یک پیام و یا آرشیو کردن پیام‌های قدیمی‌اشاره کرد. این اپلیکیشن به دو صورت آنلاین و آفلاین کار می‌کند و تمامی‌قابلیت‌های آن در دو حالت قابل دسترسی است.

همچنین می‌توان از پیام‌های متنی در Google Drive نسخه پشتیبان تهیه کرد تا بعدها آنها را بازیابی کرد. این کار برای بازیابی پیام‌هایی که به علت کمبود فضای ذخیره سازی پاک شده‌اند یا در صورتی که گوشی کارربر گم یا سرقت می‌شود، مفید است. البته یک نقص وجود دارد و آن اینکه این برنامه فقط از پیامک پشتیبانی می‌کند و شامل پیام‌های تصویری(MMS) نمی‌شود. این برنامه اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس و قابل دانلود است اما در حال حاضر فقط در ایالات متحده، انگلیس، استرالیا و هند در دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا