فروشگاه زنجیره‌ای والمارت پس از آتش گرفتن پنل‌های خورشیدی روی پشت بام هفت فروشگاه خود از تسلا شکایت کرده است. گفته می‌شود تسلا در نصب این پنل‌ها اقدامات ایمنی مناسب را رعایت نکرده است.

مدیران والمارت می گویند کارمندان تسلا چندین مرتبه به فروشگاه ها آمده بودند تا پنل ها را بررسی کنند ولی ظاهراً مهارت کافی برای رفع ایرادات فنی پنل ها را نداشته اند. به گفته کارکنان والمارت، پنل های خورشیدی تسلا علاوه بر مشکل سیم کشی ایرادات ظاهری هم داشته اند. والمارت همچنین ادعا کرده است که صفحات خورشیدی تسلا با نقایص قابل مشاهده روبرو هستند.

این فروشگاه زنجیره‌ای، تسلا را برای نقض قرارداد، سهل انگاری و عدم رعایت استانداردهای صنعتی متهم کرده است و رسما از این شرکت شکایت کرده است. مدیران این فروشگاه زنجیره ای برای خسارتی که پنل های خورشیدی تسلا به فروشگاه های آنها زده درخواست غرامت کرده اند. آنها همچنین قصد دارند پنل های این شرکت را از بیش از 240 شعبه جمع آوری کنند.

تسلا هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است. هرچند به احتمال زیاد زیر بار نمی‌رود، چرا که این شرکت در تلاش است تا تجارت خورشیدی خود را جا بیاندازد و قطعا آخرین چیزی که می‌خواهد این است که یک مشتری خوب و بزرگ مانند والمارت را از دست بدهد تا از اثرات منفی ناشی از آن رنج ببرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *