سامسونگ روز گذشته بسته بروزرسانی اندروید پای را برای تبلت های گلکسی تب اس 3 و گلکسی تب A 2017 منتشر کرد. این آپدیت رابط کاربری OneUI و برخی ویژگی های خوب اندروید پای را برای دو تبلت فراهم کرده است.

علاوه بر این، گلکسی تب S3 وصله امنیتی ماه اوت و گلکسی تب A 2017 وصله امنیتی ماه ژوئیه را دریافت می‌کند و در برخی بخش‌ها مانند اعلانات، صفحه کلید سامسونگ، دستیار صوتی بیکسبی، گالری و … بهبودهایی را تجربه می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های اشاره شده در اعلان این به‌روز رسانی، پشتیبانی این تبلت‌ها از ایربادهای Galaxy Buds و Gear IconX 2018 سامسونگ است. همچنین، در این نسخه دسترسی به استیکرهای تماس و سامسونگ Max مسدود شده است و حالا کاربران می‌توانند از طریق quick panel سریعتر به Kids Home (رابط کاربری ویژه کودکان) دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر تبلت گلکسی تب S3 در کشورهای مالزی، فیلیپین و ویتنام به‌روز رسانی اندروید پای را دریافت کرده است و میان‌رده گلکسی تب A 2017 نیز در مالزی به اندروید ۹.۰ به‌روز شده است. به‌زودی نواحی دیگر نیز به‌روز رسانی مذکور را دریافت خواهند کرد که پیش‌ بینی می‌شود حداکثر تا پایان سال جاری میلادی زمان خواهد برد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *