ال‌جی خود را برای نمایشگاه IFA امسال آماده می کند. این شرکت امروز از دو گوشی میان رده جدید با نام های K40s و K50s پرده برداری کرد. هر دو گوشی از استاندارد نظامی MIL-STD 810G و سیستم عامل اندروید پای بهره می برد.

گوشی LG K40s

این گوشی مجهز پردازنده هشت هسته ای نامشخص با فرکانس 2 گیگاهرتز است و دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 19.5 به 9 است. همچنین در بریدگی بالای نمایشگر دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی قرار دارد. در پشتی شاهد دوربین دوگانه اصلی به صورت افقی هستیم که شامل حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 5 مگاپیکسلی می شود.

گوشی K40s همچنین 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی دارد. انرژی مورد دستگاه هم از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. جالب است بدانید که این گوشی از استاندارد نظامی MIL-STD 810G بهره می برد که بدان معناست در برابر ضربات مقاوم است.

گوشی LG K50s

مدل بعدی معرفی شده یعنی K50s از صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی با کیفیت اچ دی پلاس و همان نسبت ابعاد تصویر و دوربین سلفی گوشی K40s بهره می برد. این گوشی همچنین به پردازنده نامشخص هشت هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

در پشت گوشی دوربین سه گانه قرار گرفته که شامل حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و اولتراواید 5 مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز دستگاه نیز از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. گفتنی است که این دو گوشی در رنگ های مشکی و آبی در اروپا ، آمریکای لاتین و آسیا در دسترس خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *