نرم افزار و اینترنت

سامسونگ اپلیکشن 3D Scanner را برای گلکسی نوت 10 پلاس منتشر کرد

همانطور که می دانید، سامسونگ به طور رسمی عرضه گوشی های سری گلکسی نوت 10 را به بیش از 70 کشور دنیا آغاز کرده است. در همین راستا، سامسونگ اپلیکیشن 3D Scanner را برای گوشی گلکسی نوت 10 پلاس منتشر کرده است. دلیل در دسترس بودن این اپلیکیشن برای گلکسی نوت 10، استفاده از سنسور ToF گوشی است.

انتظار می رود گوشی های گلکسی A80 و مدل 5G گلکسی اس 10 نیز امکان بهره بردن از آن را داشته باشند. کاربران با استفاده اپلیکیشن 3D Scanner قادر خواهند بود تا اشیا مورد نظر را اسکن کرده و سپس مدل های سه بعدی آنها را ایجاد کنند. پس از تولید مدل سه بعدی می توانید یک انیمیشن گیف را تولید کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید یا مدل سه بعدی را به عکس ها یا ویدیوهای ثبت شده با دوربین گوشی اضافه کنید.

اپلیکیشن 3D Scanner هم اکنون بر روی فروشگاه گلکسی استور، در اختیار کاربران قرار گرفته است. پس از نصب، می توانید مشابه هر اپلیکیشن دیگر اجرا کنید و یا با باز کردن برنامه دوربین، و رفتن به سربرگ بیکسبی از آن بهره ببرید. برای ایجاد مدل سه بعدی باید جسم را از تمامی جهات اسکن کنید و همزمان مطمئن شوید هیچ شیء دیگری در اطراف سوژه وجود ندارد. در غیر این صورت ممکن است اجسام دیگر هم به عنوان بخشی از سوژه در نظر گرفته شده و مدل سازی شوند. سامسونگ پیشنهاد می دهد با اپلیکیشن 3D Scanner اجسامی با ابعاد بین 20 تا 80 سانتی متر مکعب را اسکن کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا