نرم افزار و اینترنت

نسخه دسکتاپ موتور جستجوی گوگل، حالت تاریک را دریافت کرد

گوگل در گذشته حالت تاریک را برای اپلیکیشن های مختلف معرفی کرده است. درست از فروشگاه Google Play به ویژگی هایی مانند Google Assistant ، این ویژگی را برای همه آنها به ارمغان آورده است. اکنون طبق گزارش Windowslatest، این ویژگی حالت تاریک برای جستجوی گوگل در دسکتاپ در دسترس است.

ویژگی حالت تاریک به آرامی در دسترس کاربران دسکتاپ ویندوز 10 و macOS است. ظاهراً این نیز بخشی از آزمایش A/B می باشد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا به همه برسد. آزمون A/B یک آزمایش تصادفی است که از دو یا چند نوع صفحه وب یکسان استفاده می کند. بر این اساس، درصد کمی از کاربران قادر به فعال کردن حالت تاریک در صفحه جستجوی گوگل هستند. در مورد پشتیبانی از مرورگر، این گزارش می گوید که کاربران باید در ویندوز 10 نسخه کروم 76 یا بالاتر داشته باشند.

این مرورگر که مبتنی بر پروژه Chromium است، باید در نسخه 1809 یا جدیدتر باشد. ابتدا کاربران در گوشه ای از صفحه اعلانی دریافت می کنند که می گوید: “Dark theme is now available”. فعال کردن آن با کلیک بر روی “Turn on” صفحه جستجو را به تاریک تغییر می دهد. پس از فعال شدن، شما می توانید آن را روی Light ،Dark یا System Default تنظیم کنید. همچنین گفته می شود که این مورد از قبل در Google App و جستجوی آن فعال شده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا