گجت و پوشیدنی

فیت‌بیت از ساعت هوشمند Versa 2 با نمایشگر اولد رونمایی کرد

شرکت فیت‌بیت پس از عرضه موفق ساعت Versa در سال گذشته، از نسل دوم ساعت هوشمند با نام Versa 2 رونمایی کرد. از جمله ویژگی های جدید این ساعت می توان به نمایشگر اولد، یکپارچه شدن آمازون الکسا و اسپاتیفای و همچنین پردازنده و باتری بهتر می باشد.

در کنار معرفی ورسا 2، این شرکت یک سرویس اختصاصی برای مربیان به نام  Fitbit Premium رونمایی کرده و برای استفاده باید حق اشتراک ماهانه 10 دلار و سالی 80 دلار پرداخت کنید. این سرویس به شما راهنمایی مخصوصی در مورد برنامه های ورزشی، کالری دریافتی و کنترل وزن ارائه می دهد.

بدنه این ساعت از جنس آلومینیوم ساخته شده و به لطف NFC می توان از سرویس پرداخت Fitbit Pay استفاده کرد. همچنین این ساعت دارای سنسور پایش ضربان قلب 24/7 و بدنه ای ضدآب تا 50 متر است. به علاوه، تمام حالت های استاندارد ردیابی تناسب اندام نظیر دویدن، دوچرخه سواری و یا یوگا و حالت پایش خواب جدید نیز در این ساعت وجود دارد. افزون بر این عملکرد Sleep Score براساس پایش ضربان قلب، جزییاتی تفضیلی از خواب را به شما ارائه می دهد.

این دستگاه همچنین دارای نمایشگر همیشه روشن بوده که میزان شارژ باتری، پیشرفت های تمرین و زمان را نمایش می دهد. به گفته فیت‌بیت، باتری این ساعت با یک با شارژ کامل تا 5 روز دوام می آورد. ورسا 2 تنها یک دکمه در سمت چپ داشته که قابل برنامه ریزی است. جالب است بدانید که در این ساعت از فناوری GPS استفاده نشده و برای ردیابی باید گوشی را با این ساعت همگام کنید.

گفتنی است که ساعت هوشمند ورسا 2 از تاریخ 15 سپتامبر عرضه می شود. قیمت نسخه استاندارد آن برابر 199 دلار اعلام شده، در حالی نسخه مخصوص با یک بند اضافه با قیمت 229 دلار عرضه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا