شرکت Zhiyun گیمبال دوربین سه محوره Crane M3 را روانه بازار کرده است. گیمبال دارای یک موتور قوی تر، کنترل های دوربین بلوتوث، و یک صفحه نمایش کوچک است. گیمبال دوربین سه محوره Crane M3 برای دوربین های بدون آینه مناسب است. صفحه نمایش داخلی و چراغ LED نوآوری های اخیری هستند که در محصول گنجانده شده اند.

Crane M3 یک گیمبال دوربین جمع‌وجور با گزینه‌هایی برای شیب، کفه محور و گردش است. این گزینه ها را می توان برای تاثیر بیشتر قفل کرد. Crane M3 را می توان با گوشی های هوشمند و همچنین درصد زیادی از دوربین های بدون آینه استفاده کرد. طراحی سیاه و سفید شاسی هوشمند آن نیز چسبندگی بهتر دستگاه را تضمین می کند. Zhiyun به کاربران گیمبال یک تجربه کاربری فوق العاده را قراهم می کند. موتورهای ارتقا یافته گشتاور قوی تری نسبت به موتورهای قبلی خود ارائه می دهند.

چراغ نور LED دو رنگ 800 لومن 6 وات می تواند هر محیطی را که دوربین در آن مستقر است روشن کند. به گفته Zhiyun، نوآوری نور LED برای فیلمبرداری بداهه در نور کم طراحی شده است. کنترل‌های کم نور و تنظیمات دما را می‌توان از طریق چرخ کنترل پیکربندی کرد. Crane M3 همچنین به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت بین انواع و اندازه های مختلف دوربین بدون نیاز به تعادل مجدد تغییر کند.

برخی از قابلیت های اضافه شده دیگر در این گیمبال جدید وجود دارد. این دوربین از کنترل بلوتوث سایر دوربین های سازگار و همچنین یک صفحه نمایش لمسی تعاملی تمام رنگی 1.22 اینچی پشتیبانی می کند. Crane M3 با قیمت اولیه 369 دلار برای بسته استاندارد در دسترس است در حالی که بسته پرو با قیمت 649 دلار عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *