موبایل و تبلت

اپل آیفون 2019 در تاریخ 19 شهریور رونمایی می شود

بالاخره انتظارها به سر رسید و اپل دعوتنامه مراسم معرفی آیفون ۲۰۱۹ را ارسال کرد. طبق این دعوتنامه، مراسم معرفی این آیفون‌ها که احتمالا با نام آیفون ۱۱ شناخته خواهند شد، در تاریخ ۱۹ شهریور ماه و در سالن استیو جابز در مقر اصلی اپل در کوپرتینو کالیفرنیا، برگزار خواهد شد.

درحالی‌که دعوت‌نامه‌ی اپل اطلاعات صریحی را درباره‌ی برنامه‌های این شرکت برای مراسم پیش‌رو ارائه نمی‌دهد، گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارند که سران کوپرتینو سه مدل آیفون جدید را به‌عنوان جانشین‌هایی برای آیفون XR،آیفون XS و آیفون XS Max معرفی خواهند کرد. دو مورد از سه مدل یادشده نخستین‌ گوشی‌های اپل با دوربین سه‌گانه خواهند بود و جانشین آیفون ۱۰ اس با نمایشگر بزرگ‌تری (۶.۱ در برابر ۵.۸ اینچ نسل قبل) از راه خواهد رسید.

در دیگر شایعات نیز داشته‌ایم که قرار شارژ بی‌سیم معکوس به این گوشی‌ها اضافه شود تا کاربران آن‌ها بتوانند ایرپادز با کیس وایرلس شارژ را با گوشی آیفون ۱۱ خود شارژ کنند. ظرفیت باتری هم در این گوشی‌ها بهتر خواهد شد و Face ID هم دارای دوربین عریض‌تری خواهد بود تا در زوایای بیشتری بتواند چهره صاحب خود را تشخیص دهد. همچنین در یک خبر دیگر داشتیم که قرار از یک تکنولوژی ضد شکستن در این گوشی‌ها استفاده شود باید صبر کنیم ببینیم دقیقا با چه چیزی طرف هستیم.

تجربه نشان می‌دهد که اپل معمولا رویدادهایش را متمرکز به تنها یک کلاس از محصولات خود نمی‌کند؛ به‌عنوان مثال سال گذشته، شاهد معرفی اپل واچ سری ۴ و به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای هوم‌پاد در کنار گوشی اپلجدید بودیم. با این حال دستگاه‌هایی همچون مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی یا آیپد و آیپد پرو جدید جزو محصولاتی هستند که سران کوپرتینو عموما در کنار گوشی‌های جدیدشان معرفی نمی‌کنند. شاید در مراسم ۱۹ شهریور، اطلاعاتی پیرامون سرویس‌های در حال راه‌اندازی اپل بشنویم یا شاهد رونمایی کیس‌هایی از جنس تیتانیوم و سرامیک برای اپل واچ باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا