موبایل و تبلت

مایکروسافت تاریخ عرضه تبلت تاشوی سرفیس Duo را اعلام کرد

مایکروسافت امروز به طور رسمی تاریخ عرضه تبلت تاشوی سرفیس Duo را اعلام کرده که براساس آن، این تبلت از تاریخ 20 شهریورماه 99 با قیمت پایه 1399 دلار در دسترس عموم قرار می گیرد.

سرفیس Duo دو نمایشگر 5.6 اینچی بهره دارد که روی هم رفته می‌توان به‌عنوان یک نمایشگر 8.1 اینچی از آنها استفاده کرد. یکی از ویژگی‌های شاخص آن لولای 360 درجه این گوشی است که به کاربران اجازه می‌دهد هنگام استفاده از آن از انعطاف‌پذیری بیشتری بهره ببرند. ضخامت این گوشی در حالت باز به 4.8 میلی‌متر می‌رسد که طبق ادعای مایکروسافت در این حالت باریک‌ترین گوشی موجود در بازار محسوب می‌شود. در حالت بسته شده هم با ضخامت حدودا 9.6 میلی‌متر مواجه هستیم.

مایکروسافت هنوز بخشی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را رسما اعلام نکرده ولی بر اساس شایعات می‌توانیم انتظار تراشه اسنپدراگون 855، رم 6 گیگابایتی و 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی را داشته باشیم. طبق اعلام مایکروسافت، انرژی این گوشی از جانب باتری 3577 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع 18 وات هم پشتیبانی می‌کند.

در رابطه با دوربین هم گفته می‌شود این گجت فقط یک دوربین 11 مگاپیکسلی دارد که از آن می‌توان به‌عنوان دوربین اصلی و دوربین سلفی استفاده کرد. همچنین سرفیس Duo از تمام قلم‌های گجت‌های سرفیس پشتیبانی می‌کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا