موبایل و تبلت

گوشی TCL PLEX با تراشه اسنپدراگون 675 معرفی شد

شرکت TCL در نمایشگاه ایفا 2019، از جدیدترین گوشی میان رده خود با نام TCL PLEX رونمایی کرده که نخستین گوشی هوشمند این کمپانی چینی است که در خارج از این کشور هم عرضه می‌شود.

تی سی ال پلکس دارای نمایشگر حفره‌دار 6.53 اینچی با وضوح فول اچ دی است و از تکنولوژی NXTVISION بهره می‌برد که در بهبود شفافیت، اشباع رنگ و کنتراست نقش دارد. همه این‌ها در نهایت، باعث به نمایش درآمدن بهتر جزئیات تصویر می‌شوند. در پنل پشتی، دوربین سه‌گانه‌ای را می‌بینیم که اجزای آن را سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی، لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور دیگر تشکیل می‌دهند.

این گوشی همچنین از سیستم عامل اندروید پای به همراه رابط کاربری TCL UI استفاده می کند. رابط کاربری TCL هم امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ به ویژه در قالب Smart Panel که امکان اتصال به تلویزیون های هوشمند و سایر لوازم خانگی را فراهم می‌کند. به این ترتیب، کنترل دستگاه‌ها با گوشی هوشمند یا فرمان صوتی، امکان‌پذیر خواهد شد.

در دل دستگاه، پردازنده میان رده اسنپدراگون 675 به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی قرار گرفته است. باتری 3820 میلی‌آمپر ساعتی گوشی، از فناوری شارژ سریع کوالکام (Quick Charge 3.0) پشتیبانی می‌کند.قیمت تی سی ال پلکس در بازارهای اروپایی، 329 یورو (معادل 363 دلار) اعلام شده است. این گوشی تنها در رنگ مشکی و از اواخر ماه سپتامبر، قابل خریداری خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا