موبایل و تبلت

پوکو ویژگی های هوش مصنوعی Poco F6 را برجسته کرد

این روزها، برندهای گوشی های هوشمند بر روی برجسته کردن ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی دستگاه های خود تمرکز می کنند. ریلمی اخیرا تایید کرده که Realme GT 6 که قرار است در 20 ژوئن عرضه شود، دارای برخی ویژگی های هوش مصنوعی مانند حلقه هوشمند AI، حذف هوشمند هوش مصنوعی و دید در شب AI خواهد بود.

Poco F6 که ماه گذشته با همان تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 به عنوان GT 6 معرفی شد، در ارائه ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بی‌تفاوت نیست. در اینجا نگاهی به ویژگی های مختلف هوش مصنوعی موجود در F6 برای بهبود تجربه بازی و عکاسی می اندازیم. پوکو F6 اولین گوشی پوکو است که از AI Gesture Control پشتیبانی می کند که تجربه سرگرمی بدون هندزفری را ارائه می دهد.

این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا بدون لمس صفحه، محتوا را کنترل کنند و از ژست ها برای حرکت در برنامه هایی مانند نتفلیکس استفاده کنند. به‌روزرسانی‌های OTA آتی نویدبخش گسترش بیشتر عملکرد هستند. حالت Wildboost 3.0 Poco F6 از هوش مصنوعی برای بهبود جلسات بازی استفاده می کند. به کاهش تاخیر و بهینه سازی گرافیک کمک می کند.

بهبود شبکه هوش مصنوعی و اتصال دستگاه با کاهش تأخیر، سرعت بخشیدن به دانلودها و تضمین بازیابی سریع از اختلالات شبکه، عملکرد شبکه را بهینه می کند. این پیشرفت‌ها برای حفظ یک تجربه آنلاین روان، حتی در حین بازی، حیاتی هستند. برای علاقه مندان به عکاسی، ویژگی AI Image Expansion به طور یکپارچه پس زمینه تصاویر را گسترش می دهد، ترکیب بندی و کادربندی را بدون نیاز به ویرایش دستی گسترده بهبود می بخشد.

AI Eraser Pro روی آنبورد است، که ویرایش عکس را با شناسایی و پاک کردن عناصر ناخواسته از تصاویر، پر کردن شکاف ها با جزئیات پس زمینه منطبق، بیشتر بهبود می بخشد. ویژگی AI Bokeh یک لمس حرفه ای به عکاسی پرتره می دهد و تاری پس زمینه دلپذیری ایجاد می کند که سوژه را برجسته می کند. همچنین می تواند این افکت را روی تصاویر موجود در گالری اعمال کند. Poco F6 همچنین به قابلیت AI Noise Cancellation مجهز شده است. همانطور که انتظار می‌رفت، نویز محیط را فیلتر می‌کند و از تماس‌های صوتی، ضبط‌ها و پخش رسانه‌ای واضح اطمینان می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا