موبایل و تبلت

امتیاز ناامید کننده دوربین نوکیا ۹ پیورویو در تست های DxOMark

چند ماه پیش بود که نوکیا 9 پیورویو با دوربین پنج گانه معرفی شد و وعده افزایش کیفیت عکاسی داده شده بود. اما به نظر می رسد که در واقعیت نتایج خوبی به بدست نیاورده است. کارشناسان DxOMark چندی پیش به بررسی دوربین این گوشی پنج دوربینه پرداخته و متوجه شدند که کیفیت عکس برداری آن حتی از گوشی سه نسل قبل نظیر آیفون 7 و یا گلکسی اس 7 پایین تر است.

سایت DxO پس از بررسی های مختلف امتیاز این گوشی را منتشر کرد و در مجموع توانست امتیاز 85 را کسب کند و می توان گفت که نوکیا 9 در حدود پرچمدارهای ۳ تا ۴ نسل پیش است، دستگاه هایی که در عصری ارایه شدند که موبایل ها فقط یک دوربین داشتند.

سیستم تثبیت کننده ویدیو امتیاز خوبی کسب کرده، با این حال کیفیت فیلم برداری قابل فبولی نداشته و کارشناسان امتیاز 80 را ثبت کردند. جالب است بدانید که برای ضبط ویدیو نوکیا 9 تنها از یک دوربین استفاده می کند، بنابراین باید انتظار تنظیمات ساده باشیم. همچنین توجه داشته باشید که تثبیت کننده تصویر آن الکترونیکی است و فقط در کیفیت 1080p (در نتیجه فیلم های 4K بی ثبات) در دسترس می باشد. شما می توانید برای مشاهده کامل گزارش بررسی های دوربین این گوشی به سایت DxOMark مراجعه نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا