موبایل و تبلت

ویوو از برند BlueImage برای فناوری دوربین خود رونمایی کرد

ویوو امروز از برند “BlueImage” رونمایی کرد که شامل فناوری تصویربرداری بوده که در حال توسعه است و احتمالاً اولین خود را با vivo X100 Ultra آینده خواهد داشت. Blue که در بسیاری از برندهای ویوو استفاده می‌شود، یک تکان دادن بی‌پروا به نام مستعار “Blue Factory” که در محافل خاصی استفاده می‌شود.

جزئیات بیشتر به زودی منتشر می شود (احتمالاً با نزدیک شدن به عرضه Ultra)، اما BlueImage شامل فناوری هایی مانند تراشه های تصویربرداری سری V می شود. اولین مورد در اواخر سال 2021 معرفی شد و آخرین آن، ویوو V3 در سری گوشی های X100 استفاده شده است. این فقط تراشه نیست و ویوو در حال توسعه الگوریتم‌های پردازش تصویر خود است.

BlueImage با مشکلات رایج عکاسی مانند عکس گرفتن با نور پشت سوژه، تصویربرداری در نور کم، از جمله هنگام استفاده از لنز تله فوتو، عکس‌های گروهی و موارد دیگر مقابله می‌کند. این شرکت در حال گسترش همکاری خود با زایس است و به توسعه لنزهای مشترک برای تلفن های خود ادامه خواهد داد. Vivo X100 Ultra توسط یکی از مدیران شرکت به عنوان یک دوربین حرفه ای که می تواند تماس برقرار کند توصیف شده است. شایعه شده که از یک سونی 1/0.98 اینچی Lytia LYT-900 (50 مگاپیکسل) و یک پریسکوپ 100 میلی متری (4.3x) با سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده می کند.

ویوو یک سری پروژه با تم آبی دارد. به عنوان مثال، BlueOS (معروف به سیستم عامل Blue River) در مراحل اولیه توسعه است و دارای یک هسته سفارشی می باشد (یعنی شبیه سازی اندروید نیست). فناوری باتری Blue Ocean نیز وجود دارد که در تلفن های X100 و موارد دیگر استفاده می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا