کنسول و بازی

الکترونیک آرتس بزودی سرویس ابری خود را آزمایش می‌کند

براساس گزارشات، الکترونیک آرتز مشغول آماده سازی سرویس ابری گیمینگ خود با نام Project Atlas است و تصمیم دارد در پاییز سال جاری در دسترس گیمرها قرار دهد.

به‌همین منظور،‌ کمپانی نامبرده دوره‌ تست این سرویس را با ۴ بازی برگزار کرده است. به‌گفته‌ کن ماس، مسئول بخش فناوری الکترونیک آرتز، این تست به‌منظور کنار هم‌آوردن تعداد زیادی از بازیکنان برگزار می‌شود تا ویژگی‌های مبتنی بر شبکه‌ سرویس نامبرده در مقیاسی بزرگ مورد آزمایش قرار بگیرد. تست مذکور همچنین قرار است امکان تحقق هدف الکترونیک آرتز مبنی بر توانایی گیمرها برای تجربه‌ بازی‌ها در هر لحظه روی هر پلتفرم، از جمله موبایل‌ها، را مورد بررسی قرار بدهد.

به گفته‌ آقای ماس، علاقه‌مندان می‌توانند در صفحه‌ مربوط به این سرویس ثبت نام و شانس خود را برای شرکت در این آزمایش را امتحان کنند. علاوه بر این، آقای ماس حضور ۴ بازی Titanfall 2، FIFA 19، Need For Speed Rivals و Unravel در این نسخه‌ آزمایشی را تایید کردند. به گفته‌ ایشان، یکی از اهداف برگزاری این آزمایش، بررسی قابلیت بازی و پیشرفت میان‌پلتفرمی و هماهنگی سرویس ابری شرکت الکترونیک آرتس با فروشگاه Origin است.

این دوره‌ آزمایشی فعلا قرار است عملکرد سرویس ذکرشده روی اجرای بازی‌ها روی پلتفرم پی سی را بررسی کند و بزودی، تست‌هایی جهت بررسی امکان حالت کراس‌پلی نیز برگزار خواهد شد.  گفتنی است که سرویس نام‌برده در ماه‌های اکتبر و نوامبر (مهر تا آبان/آذر) در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا