موبایل و تبلت

اوپو A9 2020 با پردازنده اسنپدراگون 665 رونمایی شد

پس از شایعات، اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Oppo A9 2020 به طور رسمی پرده برداشت. از ویژگی های این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین چهار گانه اشاره کرد. اوپو A9 2020 از صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت 89 درصد حاشیه ای بهره می برد. در بریدگی بالای نمایشگر دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با قابلیت های هوش مصنوعی قرار گرفته است.

اوپو برای محصول جدید خود دوربین چهار گانه با چینش سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده کرده و برخی از قابلیت های موجود نظیر حالت Ultra Night Mode 2.0 و Portrait Stylizers را در خود دارد.  همچنین اوپو قابلیتی با نام Cinematic Video Style معرفی کرده که می تواند ویدیوهای شخصی شما را با استفاده از افکت های و جلوه های ویژه به شاهکاری تئاتری تبدیل کند. افزون به این، اوپو A9 2020 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 665 به همراه 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از میکرو اس دی مجهز شده است. به لحاظ نرم افزاری نیز سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری ColorOS 6.0.1 روی گوشی اجرا می شود.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ معکوس، سنسور اثر انگشت، قابلیت Game Boost 2.0 اشاره کرد. این گوشی قرار است در رنگ های بنفش و سبز از 16 سپتامبر در دسترس علاقمندان قرار گیرد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این گوشی اعلام نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا