کنسول و بازی

تماشا کنید: بازی Project Resistance رزیدنت اویل معرفی شد

شرکت کپکام با انتشار تریلری رسما از نسخه‌ جدید مجموعه‌ Resident Evil یعنی Project Resistance رونمایی کرد. مجموعه رزیدنت اویل را می توان یکی از بهترین آثار ترسناک در کل دوره صنعت بازی های ویدیویی دانست که از سال 1996 میلادی تا به امروز بازیکنان بی شماری را درگیر خود کرده است.

اواسط مرداد ماه بود که زمزمه ساخت نسخه بعدی این مجموعه به گوش رسید و شرکت کپکام با دعوت تعدادی از طرفداران رزیدنت اویل، امکان تجربه آزمایشی یک اثر معرفی نشده از این سری را برای آن ها فراهم کرد. این موضوع، شایعه های مختلفی را به دنبال داشت و بسیاری از رسانه ها از عرضه بازی Resident Evil 8 و یا نسخه بازطراحی شده اثر Resident Evil 3 خبر دادند. حال، شرکت کپکام به تمامی این گزارش ها خاتمه داد و با انتشار یک تیزر کوتاه، از نسخه بعدی این فرانچایز با نام رمزی Project Resistance رونمایی کرد.

بر اساس اطلاعات، Project Resistance یک تجربه‌ وحشت بقا بر پایه‌ همکاری تیمی می‌باشد. همچنین، کپکام انتشار جزئیات بیشتر و تریلر گیم‌پلی بازی را به رویداد Tokyo Game Show که هفته‌ آینده از تاریخ 21 تا 24 شهریور می‌شود، موکول کرده است. پلتفرم‌های مقصد Project Resistance شامل پلی استیشن 4، رایانه شخصی و نینتندو سوئیچ می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا