نرم افزار و اینترنت

قابلیت ارسال پست زمان‌بندی شده در اینستاگرام بزودی فعال می شود

فیس بوک به طور رسمی اعلام کرد که آپدیت جدید Creator Studio به کاربران تجاری اجازه می دهد تا پست های خود را به صورت زمان بندی شده در اینستاگرام و ویدیوهای IGTV را تا شش ماه تنظیم ارسال کنند. فیسبوک همچنین از قابلیت های جدیدی نظیر استریم زنده و سایر ویژگی های خلاق معرفی کرده است.

امکان ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام قابلیتی است که مدت‌ها پیرامون آن شایعات مختلفی به بیرون درز پیدا کرد و بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی منتظر از راه رسیدن آن هستند. حال فیس بوک اطلاعاتی را در همین راستا منتشر کرده که نشان می‌دهد لااقل در وهله اول پست گذاشتن خودکار در اینستاگرام به زودی در اختیار دارندگان پیچ‌‎های سازمانی قرار خواهد گرفت. البته در نظر داشته باشید که هم اکنون نیز برخی برنامه‌های شخص ثالث یا ربات پست گذار اینستاگرام، می‌توانند به واسطه رابط‌های برنامه نویسی Instagram API، امکان ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام را در اختیار کاربران قرار دهند. البته برای استفاده از این گونه برنامه‌ها بایستی مشخصات اکانت را در اختیار برنامه قرار دهید.

به هر حال تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که ویژگی ارسال پست اتوماتیک اینستاگرام به Facebook’s Creator Studio اضافه شده است. استودیو مذکور شامل مجموعه ابزارهایی است که ناشران برای مدیریت پست‌ها، مشاهده تجزیه و تحلیل و کسب درآمد از محتوا منتشر شده در شبکه‌های Facebook و Instagram استفاده می‌کنند. تمام ویژگی‌های مذکور از طریق داشبورد Creator Studio انجام می‌شود. می‌توانید تصویر خود را برش داده، یک عنوان و برچسب اضافه کنید، مکان را تنظیم کنید و تاریخ و زمان آن را برای پخش زنده برنامه ریزی نمایید. همچنین امکان دسته بندی کلی پست‌‎ها یا ویرایش تاریخ ارسال وجود خواهد داشت.

البته به نظر می‌رسد که امکان ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام به نسخه iOS این شبکه اجتماعی اضافه نمی‌شود و استفاده کنندگان از این پلتفرم بایستی برای پست گذاشتن خودکار در اینستاگرام، به نسخه تحت وب مراجعه کنند. این ویژگی هم اکنون برای مطالب ارسالی در IGTV قابل دسترس است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا