نرم افزار و اینترنت

اگر تنها شما باشید، گوگل میت شما را به‌طور خودکار از جلسات حذف می‌کند

اپلیکیشن های ارتباط آنلاین و همکاری مانند مایکروسافت تیمز و گوگل میت به دلیل همه‌گیری در این دوره از کار ترکیبی اهمیت فزاینده‌ای پیدا کرده‌اند. امروز، گوگل چند بهبود را اعلام کرده است که در روزهای آینده راه خود را به کاربران میت باز خواهد کرد.

برای شروع، گوگل میت زمانی که تنها شما در جلسه حضور دارید، به شما پیامی برای خروج از جلسات نشان می دهد. هنگامی که شما به مدت پنج دقیقه تنها باشید، این کار شروع می شود و پس از آن پیامی دریافت خواهید کرد که از شما می خواهد حضور عمدی خود را تأیید کنید. اگر در عرض دو دقیقه روی «در انتظار ماندن» کلیک نکنید، میت به‌طور خودکار شما را از جلسه حذف می‌کند. گوگل می گوید که دلیل این ویژگی این است که اگر فراموش کردید از جلسه خارج شوید، از اشتراک گذاری تصادفی صدا یا ویدیو جلوگیری می کند.

دومین قابلیتی که به Meet ارائه می‌شود، ادغام منوی «کنترل‌های هاست» است، بنابراین مدیریت جلسات برای میزبان‌ها و میزبان‌های مشترک آسان‌تر است به جای پرش از چندین صفحه منو برای تنظیم دقیق تجربه کاربر نهایی. خروج خودکار جلسات برای دستگاه‌های اندروید، iOS و دسک‌تاپ برنامه‌ریزی شده است، در حالی که منوی کنترل‌های میزبان فقط برای دستگاه‌های دسکتاپ در حال توسعه است. مورد اول برای Workspace، G Suite قدیمی و حساب‌های شخصی گوگل در دسترس است. از طرف دیگر، کنترل هاست در دسترس همه کاربران است. هیچ اقدام مدیریتی برای هیچ یک از قابلیت ها مورد نیاز نیست، اما کاربران نهایی در صورت تمایل می توانند خروج خودکار را غیرفعال کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا