موبایل و تبلت

هواوی میت 30 آراس پورشه دیزاین معرفی شد

هواوی امروز در مراسم خود از پرچمداران جدیدش رونمایی کرد. هواوی میت 30 RS پورشه دیزاین یکی از این محصولات بوده که خاص محسوب می شود. برای پنل پشتی این محصول از چرم استفاده شده که ظاهر جذابی را برای آن به همراه دارد. کاربران می توانند این محصول را در رنگ های مشکی و قرمز سفارش دهند. درست مانند مدل‌های پیشین گوشی‌های میت، امسال نیز نسخه‌ پورشه دیزاین از ترکیب چرم و شیشه بهره خواهد برد که تجربه‌ جدیدی نسبت‌به مدل‌های معمول ارائه می‌کند. طبق گفته‌ هواوی، چرم به‌کارگیری‌شده در دستگاه موردبحث به‌صورت دست‌ساز تولید شده است.

قدرت این گوشی هوشمند مانند دیگر نسخه های سری میت 30 توسط چیپست کایرین 990 تامین می شود و دارای 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین‌های هواوی میت ۳۰ آر اس نیز همانند نسخه «معمولی‌تر» خود بوده و از ۳ دوربین بهره می‌برد. دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۶ به همراه دوربین اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی با ضریب f ۱.۸ و در نهایت دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با ضریب f ۲.۴ وظایف تصویربرداری را بر عهده دارند.

صفحه نمایش مورد استفاده در این محصول 6.53 اینچی و از نوع OLED است. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند. هواوی و پورشه قیمت بسیار بالایی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته اند. هواوی میت 30 RS پورشه دیزاین با قیمت 2095 یورو یا 20318 دلار به فروش می رسد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا