گجت و پوشیدنی

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 2 معرفی شد

همزمان با معرفی گوشی‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو، هواوی از نسل جدید ساعت هوشمند Huawei Watch GT نیز رونمایی کرد. هواوی واچ GT 2 به سیستم عامل LiteOS مجهز شده و فاقد سیستم عامل Wear OS است. این دستگاه در دو نسخه 42 و 46 میلی متری وارد بازار می شود. مدل ۱/۳۹ اینچی روزولوشنی برابر با ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد و رزولوشن مدل ۱/۲ اینچی برابر با ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل است. ساعت هوشمند جدید چینی‌ها که به تراشه کایرین A1 ساخت خود هواوی مجهز شده و از بلوتوث 5.1 و GPS بهره می برد، بنا به ادعای این شرکت عمر باتری برابر با دو هفته خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند جدید هواوی می‌توان به استفاده از میکروفون و اسپیکر روی ساعت برای پاسخ دادن به تماس‌های صوتی (تا فاصله‌ ۱۵۰ متری از گوشی) و یک روز پخش مداوم موسیقی و ذخیره‌ ۵۰۰ آهنگ روی ساعت اشاره کرد. کاربران می توانند از این ساعت هوشمند در عمق 50 متری آب به مدت 10 دقیقه استفاده کنند. هواوی با افزودن بلوتوث به این محصول، امکان پاسخ به تماس ها را فراهم کرده است.

 شارژدهی با محصول در هنگام پاسخگویی به تماس با استفاده از بلوتوث، 10 ساعت است. در حالت استاندارد هواوی واچ GT 2 تا 14 روز شارژدهی دارد که در صورت استفاده از GPS این شارژدهی به 30 ساعت و در حالت پخش موسیقی به 24 ساعت کاهش پیدا می کند. هواوی برای این ساعت هوشمند خود 15 حالت مختلف ورزشی در نظر گرفته که پیاده روی و شنا بخشی از آن محسوب می شود. این ساعت در نسخه 42 میلی متری با قیمت 229 یورو و در نسخه 46 میلی متری با قیمت 249 یورو به فروش می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا