صوتی و تصویری

رونمایی شیائومی از تلویزیون‌های Mi TV 4X با کیفیت 4K

شیائومی به تازگی از جدیدترین تلویزیون های هوشمند خود سری Mi TV 4X با اندازه های 43، 55 و 65 اینچی رونمایی کرده است. به لطف استفاده از پنل های 10 بیتی، گستره رنگ NTSC را تا 88 درصد پوشش داده و دارای نسبت کنتراست واقعی 1200:1 هستند. این شرکت در تلویزیون‌های جدید خود از تراشه‌های اختصاصی، با هدف بهبود کارایی و کیفیت تصویر استفاده می‌کند. از جمله آنها، تراشه Vivid Picture Engine است.

عملکرد فناوری Vivid Picture Engine در وضوح رنگ و شدت روشنایی تصاویر است. دومین فناوری با نام RealityFlow، عدم تاری در تصاویر با حرکت بالا را تضمین می‌کند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، شیائومی از سیستم عامل Android TV در تلویزیون‌های جدید خود استفاده کرده است. اندروید تی وی در آخرین نسخه خود (Pie 9.0) امکانات هوشمند فراوانی را به اتاق نشیمن می‌آورد. شیائومی به استفاده از آخرین سیستم عامل اندروید تی وی اکتفا نکرده و با استفاده از رابط کاربری PatchWall 2.0 UI، تجربه‌ای جذاب از یک تلویزیون هوشمند را به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون های جدید Mi TV 4X از پردازنده 64 بیتی 4 هسته ای Amlogic A55 به همراه گرافیک Mali-450 بهره می برد. این تلویزیون ها همچنین 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از ویژگی های دیگر این تلویزیون ها می توان به پشتیبانی از کروم کست و گوگل اسیستنت و پشتیبانی از تمامی شبکه های آنلاین نظیر نتفلیکس اشاره کرد.

شیائومی در سیستم صوتی تلویزیون‌های Mi TV 4X سنگ تمام گذاشته است. یک آمپلی فایر با توان 20 وات، ووفرهای 2.25 اینچی، استفاده از توییترهای مجزا و پشتیبانی از استاندارد DTS-HD، احتمالاً شما را از خرید یک سیستم صوتی مجزا بی نیاز خواهند کرد.  تلویزیون‌های Mi TV 4X در مدل 43 اینچی با قیمت 349 دلار، در نسخه 55 اینچی با قیمت نهایی 420 دلار و در گونه 65 اینچی نیز با برچسب قیمت 767 دلار وارد بازار خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا