صوتی و تصویری

سامسونگ نسخه 85 اینچی تلویزیون فضای باز خود را معرفی کرد

شما نمی توانید هر تلویزیون معمولی را در ایوان پشتی بچسبانید و انتظار داشته باشید که سالم بماند. دلیلی وجود دارد که تلویزیون های فضای باز معمولاً با قیمت بالایی به فروش می رسند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که در مدت زمان طولانی در برابر عناصر مقاومت کنند و در عین حال روشنایی کافی برای غلبه بر نور مستقیم خورشید را ارائه دهند.

سامسونگ خط ویژه‌ای از تلویزیون‌های فضای باز به نام The Terrace دارد که بخشی از سری “لایف استایل” این شرکت است که شامل The Frame، The Sero و The Serif نیز می‌شود. سامسونگ امروز از نسخه جدیدی 85 اینچی Terrace رونمایی کرد که قیمت آن 19.999 دلار می باشد. شایان ذکر است که سامسونگ برای این مدل 85 اینچی به‌روزرسانی‌های جدیدی انجام داده است. اکنون به جای QLED معمولی، فناوری تصویر “Neo QLED” را ارائه می دهد.

این روشی است که سامسونگ می‌گوید که ناحیه کم نور Mini LED دقیق‌تری را برای بهبود کنتراست و سطوح سیاه دریافت می‌کنید. هر زمان که در شب در حال تماشای بیرون باشید، این کار مفید خواهد بود. تراس 85 اینچی نیز کمی بهتر در برابر آب و هوا محافظت می‌شود، با درجه مقاومت IP56 بالاتر در برابر گرد و غبار و آب نسبت به IP55 که با اندازه‌های قبلی عرضه می‌شود.

اگر می‌پرسید تفاوت چیست، IP55 در برابر جت‌های آب کم‌فشار از هر جهت محافظت می‌کند، در حالی که IP56 به اندازه‌ای بادوام است که در برابر آب با فشار بالا از هر جهت مقاومت کند. اگر تلویزیون فضای باز شما در وسط طوفان رعد و برق یا باران شدید قرار بگیرد، می تواند تفاوت ایجاد کند. تراس به اندازه‌ای است که می‌تواند به بیش از 1500 نیت روشنایی برسد (اگرچه گاهی اوقات تصویر می‌تواند برای محافظت از خود در شرایط گرم کم‌نور شود) و صفحه ضد تابش آن به جلوگیری از منحرف کردن بازتاب‌ها در هنگام بیرون آمدن خورشید کمک می‌کند.

همچنین می توانید از ویژگی های نرم افزاری سامسونگ مانند Adaptive Picture برای تنظیم خودکار سطوح صفحه نمایش بر اساس شرایط محیطی بهره ببرید. Terrace از HDR10 Plus پشتیبانی می کند اما مانند بقیه تلویزیون های سامسونگ فاقد Dolby Vision است. ارتقای دیگر این مدل شامل Samsung Gaming Hub است که دسترسی مستقیم به سرویس های بازی ابری ایکس باکس، انویدیا، آمازون و غیره را فراهم می کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا