نرم افزار و اینترنت

مرورگر کروم در اندروید، با قابلیت گروه‌بندی تب‌ها و قالب شبکه‌ای بروزرسانی شد

گوگل به تازگی آپدیت جدید مرورگر کروم را با قابلیت ها و بهبودهای فراوان برای اندروید منتشر کرد. اپلیکیشن اندرویدی از زمان انتشار تا به امروز شاهد دستخوش تغییرات و بروزرسانی جدیدی بوده است.

اکنون این شرکت در جدیدترین بروزرسانی نسخه اندروید مرورگر گوگل کروم، امکانی را فراهم کرده که کاربران اندروید قالب شبکه ای جدیدی را در آن مشاهده می کند که انتخاب تب ها را برایشان راحت تر کرده و مشاهده نسخه بند انگشتی از تب هایی که باز کرده اند را میسر خواهد نمود. گفتنی است که این قابلیت جدید تنها برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده و قبلا برای آیفون در دسترس بود. در کنار این قالب گوگل روش تازه ای را هم برای دسته بندی تب ها در کروم ۷۷ در نظر گرفته است که به کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی امکان می دهد حساب تب های باز خود را داشته باشند و آنها را براساس اهمیت یا موضوع دسته بندی کنند.

علاوه بر این از این پس می توانید با کمک ابزاری به نام تب سوئیچر که در انتهای صفحه نمایش داده می شود به راحتی تب های موجود در یک گروه را تغییر دهید. برای آسودگی هرچه بیشتر شما هم امکان مشاهده پیش نمایش تب ها با حرکت دادن نشانگر روی آنها برایتان میسر خواهد شد. در نهایت گوگل نوعی ابزار داخلی Help یا کمک را به نسخه های دسکتاپ و اندروید این مرورگر اضافه کرده است؛ به لطف این ابزار هر زمان که به دنبال موضوعی در کروم بگردید پاسخ به آن سوالات درون آدرس بار به نمایش در می آیند و این یعنی با سرعت بیشتری میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا