از زمان iOS 13.6 و watchOS 6.2.8، اپل اجازه استفاده از آیفون و اپل واچ را به عنوان کلید اتومبیل دیجیتال داده است. در iOS 15، ابزار جدیدی به نام Home Keys ارائه شده که به شما امکان می دهد با قفل هوشمند سازگار با خانه خود نیز همین کار را انجام دهید. این یکی از چندین ویژگی مربوط به خانه های هوشمند است که اپل در طول WWDC 2021 به نمایش گذاشت.

هنگامی که وارد خانه خود شدید، ادغام دقیق تر بین دستگاه های HomePod و Apple TV به شما امکان کنترل tvOS را با صدور دستورات صوتی از طریق یکی از اسپیکرهای هوشمند اپل می دهد. برای کسانی که هم اپل تی وی 4K و هم یک یا چند اسپیکر کوچک HomePod دارند، این شرکت امکانی را فراهم کرده تا این دستگاه ها را برای تجربه صوتی بهتر جفت کنید.

این شرکت همچنین در حال اصلاح tvOS برای افزودن ردیف جدید Shared With You است که شامل محتوایی است که دوستانتان به شما پیشنهاد می دهند. در همان زمان، یک ردیف جداگانه همه شما نمایش های تلویزیونی و فیلم های tvOS را که فکر می کند برای تماشای کل خانواده شما مناسب است برجسته می کند. برای اولین بار، اپل Siri را به تولیدکنندگان لوازم جانبی HomeKit شخص ثالث باز می کند. این شرکت دستیار دیجیتال کار با ترموستات Ecobee را به نمایش گذاشت. بر اساس نسخه نمایشی، به نظر می رسد اپل از طریق درخواست های خود از طریق سرورهای خود هدایت می کند و باعث می شود تولیدکنندگان شخص ثالث توانایی دیدن دستورات صوتی شما را نداشته باشند.

اپل همچنین یک اپ Home دوباره طراحی شده را برای Apple Watch و همچنین تعدادی از اصلاحات رابط کاربری که باعث ایجاد تجربه دوربین امنیتی در نرم افزار شده را به نمایش گذاشت همانطور که در بسیاری از پیش نمایش های اپل امروز به نمایش درآمد، می توانید انتظار داشته باشید که Home و HomeKit مربوط به اواخر سال جاری منتشر شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *