چندی پیش اپل از پرچمداران جدیدش یعنی سری آیفون 11 رونمایی کرد. حال پس از گذشت چند روز، کارشناسان iFixit به کالبدشکافی گوشی آیفون 11 پرو مکس پرداخته و نگاهی به درون این گوشی جدید انداختند.

در بررسی‌های این وب سایت، مشخص شده است که آیفون 11 پرو مکس دارای یک باتری دو سلولی است که یکی از آن‌ها دارای کانکتورهای بیشتری با کویل های شارژ بی‌سیم است. بر این اساس مشخص شده که آیفون 11 پرو نزدیک به 50 درصد شارژ خود را با سرعت بیشتری با استفاده از ابزارهای مبتنی بر شارژ بی‌سیم دریافت می‌کند.

ixit پس از کالبدشکافی آیفون ۱۱ پرو مکس امتیاز تعمیر پذیری ۶ را برای این گوشی در نظر گرفته است. این کمپانی علاوه بر تعیین میزان تعمیر پذیری آیفون ۱۱ پرو مکس سعی کرده پشتیبانی یا عدم سازگاری این پرچمدار از قابلیت شارژ هم معکوس را مشخص کند. آیفون‌های جدید به دلیل داشتن استاندارد IP68 به صورت وکیوم در اختیار کاربران قرار گرفته است و به همین دلیل پس از باز کردن پیش‌های پایینی دستگاه باید از ابزارهای ویژه برای جدا کردن نمایشگر از بدنه استفاده کرد که این مسئله روند باز کردن آیفون‌های جدید را بسیار دشوار می‌کند.

با پیشروی‌های بیشتر در روند کالبدشکافی نیز متوجه شدیم که اپل برای ایجاد فضا به منظور تعبیه دوربین‌های بزرگ سه‌گانه، ابعاد برد اصلی دستگاه را کاهش داده است. در کمال تعجب باید بگوییم که تجربه کالبدشکافی آیفون‌های 2018 در این آیفون نیز تکرار شد و چسب‌های اطراف شاسی شیشه‌ای در طول فرآیند کالبدشکافی پاره شده و غیرقابل استفاده می‌شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *