موبایل و تبلت

تصاویری رندر شده از موبایل تاشوی سامسونگ به بیرون درز کرد

سامسونگ در حال آماده سازی نخستین گوشی هوشمند تاشوی خود است و در نمایشگاه CES 2019 که در ماه ژانویه سال آینده برگزار می شود، قرار است که سرانجام از آن رونمایی کند.

در حالیکه منتظر رونمایی از این گوشی هستیم، وب سایت آلمانی NieuweMobiel تصاویری از کانسپت این گوشی هوشمند تاشو را در صفحه خودش منتشر کرده است. انتظار می رود که این گوشی Galaxy X نام داشته باشد، اما از طرفی ممکن است که Galaxy F نیز نام داشته باشد، چرا که این نام مدلی بود که چند سال قبل تولید آن کنسل شده بود.

البته حرف F می تواند به معنای foldable (تاشو) نیز باشد، اما با این حال X نام محتمل تری می باشد. فارغ از نام این گوشی، رندرهایی که امروز از آن منتشر شده آن را در حالت تاشو، تا نشده و زاویه 90 درجه نشان داده است. این ها تصاویر لو رفته نیستند و براساس پتنت هایی که سامسونگ برای گوشی های هوشمند به ثبت رسانده طراحی شده اند.

طبق شایعات قبلی نمایشگر این گوشی 7 اینچی و یا بزرگتر با نسبت ابعاد 21:9 خواهد بود و در زمانی که کاملاً تا نشده هم قابل استفاده می باشد. رزولوشن این پنل 1440×3360 پیکسل می باشد. انتظار میرود که ظرفیت باتری آن بین  3000 تا 6000 میلی آمپر ساعت باشد. قیمتی هم که برای این گوشی پیش بینی می شود 1850 دلار می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا