نرم افزار و اینترنت

امکان اشتراک‌گذاری وضعیت واتس‌اپ در استوری فیسبوک فراهم شد

واتس اپ زیر مجموعه و متعلق به فیس بوک است و در ماه ژوئن یک ویژگی جدید آزمایشی را آغاز کرد که به کاربران امکان می دهد وضعیت واتس اپ خود را در استوری های فیس بوک به اشتراک بگذارند. اکنون این ویژگی از حالت آزمایشی خارج شده و به حالت دائمی رسیده است.

واتس اپ هنوز این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده است ، اما چند کاربر در توییتر این ویژگی را گزارش کردند. افزون بر این ها به نظر می رسد گوشی های اندرویدی سریع تر از گوشی های  آی او اس این ویژگی را دریافت کرده اند. در صورتی که از نسخه جدید واتس اپ استفاده می کنید، هم اکنون گزینه Share to Facebook Story را در بخش My status مشاهده خواهید کرد.

با ضربه زدن روی آن دکمه اشتراک گذاری ، تب اشتراک گذاری باز می شود و تمام برنامه هایی را که می توانید وضعیت واتس اپ خود را با آنها به اشتراک بگذارید نشان می دهد. همچنین، اگر به روزرسانی های چند وضعیته را ارسال کرده اید، همه آنها در استوری های فیس بوک به اشتراک گذاشته می شوند. بنابراین اگر می خواهید فقط تعداد معدودی از آنها را به اشتراک بگذارید ، باید به بخش “My status” بروید ، مواردی را که می خواهید به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید، روی دکمه سه نقطه ای در گوشه بالا سمت راست و سپس بر روی دکمه گزینه “Share to Facebook” ضربه بزنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا