اپل 2 هفته پیش از سری جدید گوشی‌های خود، آیفون 11 رونمایی کرد. این خانواده دارای سه عضو است که آیفون 11 پرو مکس، بزرگترین و گرانقیمت‌ترین آنها به حساب می‌آید. اپل راهبرد متفاوتی برای شیشه پشتی آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو در نظر گرفته است. مدل آیفون ۱۱ با شیشه براق و آیفون ۱۱ پرو با شیشه مات ارایه می شود.

برای اینکه ببینیم پرچمدار جدید اپل تا چه اندازه دستگاه مقاومی است باز هم به سراغ زک نلسون رفتیم. او در کانال یوتیوبش، یعنی JerryRigEverything این بار میزان مقاومت آیفون 11 پرو مکس را مورد بررسی قرار داده است. همانطور که در ویدیوی مشاهده می کنید، زک در گام نخست با تست خراشیدگی صفحه نمایش کار خود را شروع کرده و به‌طور معمول پرچمداران امروزی که از پنل‌های شیشه‌ای بهره می‌برند، در سطح 6 خراش‌های سطحی و در سطح 7 خراش‌های عمیق‌تری برمی‌دارند و باید دید که آیا وضعیت برای آیفون 11 جدید هم به همین ترتیب است.

اصلی ترین مشکل آیفون ۱۱ پرو را می توان شیشه مات دانست که به راحتی با کلید حتی خراشیده می شود. در مرحله دوم، صفحه نمایش گوشی آیفون 11 پرو مکس در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. در نهایت این بررسی با آزمون خمیدگی و اعلام فشار به دو طرف گوشی هم از سمت قاب جلو و هم قاب پشت انجام می‌پذیرد، به پایان می‌رسد. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *