نرم افزار و اینترنت

یاهو از طراحی جدید لوگو و اپلیکیشن ایمیل خود رونمایی کرد

این روزها شرکت یاهو در شرایط بدی قرار دارد و این شرکت تلاش دارد تا حدی خود را به اوج برساند. این شرکت روز گذشته با رونمایی از لوگوی جدید خود بار دیگر حضور خود را به یاد کاربران آورد.

به نظر می رسد که لوگوی جدید یاهو شروع جدیدی برای این شرکت محصور شده باشد. این اولین باری است که لوگو یاهو تغییر کرده و توسط Pentagram انجام شده است. در لوگوی جدید شاهد بهره‌گیری از حروف کوچک مبتنی بر فونت‌های سن‌سریف هستیم. در آخر این لوگو هم علامت تعجب معروف یاهو دیده می‌شود که حالا زاویه تندتری پیدا کرده و گویی قصد دارد از لوگوی اصلی فرار کند. البته شرکت طراح این لوگو توضیح داده که حرف y و علامت تعجب هر دو در زاویه ۲۲.۵ درجه‌ای قرار گرفته‌اند تا به نوعی حس شتاب و شور و هیجان را منتقل کنند.

در کنار لوگو جدید، یاهو از نسخه جدید اپلیکیشن سرویس ایمیل خود هم رونمایی کرده است؛ در بخش Inbox تمامی پیام‌ها اعم از رسیدها، روزنامه‌ها، خبرها و پیام‌های شخصی در یک بخش قرار دارند که بسیار بی نظم به نظر می‌رسد. در نتیجه یاهو تصمیم گرفت تا به برنامه ایمیل خود سر و سامانی دهد و این برنامه را بازطراحی کند. این طراحی جدید با رویکردی سازمان یافته تر ارائه خواهد شد.

در واقع این طراحی جدید، ایمیل‌های را گروه بندی خواهد کرد و در بخش Views می توان این به دسته بندی مورد نظر رجوع کرد. این قابلیت از نظر مفهومی شبیه به عملکرد جیمیل خواهد بود اما قطعا از طراحی متفاوتی از جیمیل برخوردار است. با این قابلیت شما می‌توانید هر ایمیل خود را در دسته بندی خاص خود در اختیار داشته باشید و دریافت کنید. برای مثال در برگه Subscriptions می‌توانید تمامی اخبار، روزنامه و محتویات اینگونه را در اختیار داشته باشید. حتی می‌توانید پیام‌های inbox خود را فیلتر کنید و هر دسته بندی که می‌خواهید را در اختیار داشته باشید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا