گلکسی اس ۱۱ سامسونگ حدود چند ماه دیگر معرفی می‌شود ولی در هر صورت به دلیل اهمیت بالای این پرچمدار، از مدتی قبل شایعات مختلفی در مورد ویژگی‌های این گوشی منتشر می‌شود. حالا طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، می‌توانیم تا حدی به ویژگی‌های احتمالی دوربین این گوشی بپردازیم.

چند ماه پیش شرکت سامسونگ اعلام کرد که تولید انبوه ماژول زوم اپتیکال 5 برابری گوشی جدید خود را آغاز کرده است و اکنون نیز گزارشی از خبرنامه فناوری کره جنوبی ادعا می کند که سری گلکسی اس 11 با واحد جدید پریسکوپ در کنار یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی همراه است. این ماژول دارای مشخصات 5 میلی متری نازک است که به کاربر امکان می دهد به راحتی با تلفن خود کار کند این ویژگی درعکاسی با فاصله کانونی مفید خواهد بود. در حالی که اینها فقط در حد گمانه زنی هستند ، منطقی خواهد بود که سامسونگ در ساخت دوربین جدید دستگاه های S خود حضوری جذاب تر از گذشته داشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، گفته می‌شود سامسونگ مشغول توسعه یک قابلیت مشابه Deep Fusion است که مدتی دیگر برای آیفون ۱۱ پرو ارائه می‌شود. در این قابلیت، چندین عکس مختلف با شرایط نوری گوناگون ثبت می‌شود و سپس با ترکیب آن‌ها، عکس موردنظر کاربر در اختیار او قرار می‌گیرد. هدف ارائه‌ی این مشخصه این است که کاربران به راحتی بتوانند عکس‌های بسیار جذابی را ثبت کنند. بسیاری از طرفداران و کارشناسان سامسونگ معتقدند گوشی S11 می تواند پایانی برای شباهت های آیفون و تولیدات سامسونگ و به عبارتی دیگر سرفصلی جدید در تولیدات این شرکت باشد. اکنون باید دید این موضوع تا چه حد به حقیقت می پیوندد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *