موبایل و تبلت

لنوو تینک فون را با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 معرفی کرد

لنوو جدیدترین گوشی هوشمند ساخته شده توسط موتورولا را به نام تینک فون رونمایی کرده است. تینک فون حول یک صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تازه سازی 144 هرتز ساخته شده و از HDR10+ نیز پشتیبانی می کند.

در داخل، چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 وجود دارد که با 8 یا 12 گیگابایت رم ترکیب شده و شما می توانید از بین 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید. شما می توانید ThinkPhone را در هر رنگی داشته باشید. برای شروع، یک کلید قرمز ویژه دریافت می کند که برای انجام کارهای مختلف قابل تنظیم است – برنامه Walkie Talkie را از طریق Microsoft Teams باز کنید یا یک برنامه تجاری یا میدانی را باز کنید.

پنل پشتی با الیاف آرامید سبک وزن (که ظاهراً قوی تر از فولاد است) طراحی شده، در حالی که قاب آن آلومینیومی گرید هواپیما است. قسمت جلویی با شیشه گوریلا گلس ویکتوس پوشیده شده و قسمت پشتی با لوگوی ویژه ThinkPhone تکمیل می شود. لنوو ThinkPhone یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سیمی 68 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند. شارژر سیمی مورد نیاز را در جعبه دریافت می کنید.

از نظر دوربین، ThinkPhone دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 است که چهار به یک پیکسل را برای ایجاد پیکسل های 2.0 میکرومتری قرار می دهد. این دوربین دارای هر دو PDAF و OIS است. در کنار آن یک لنز 13 مگاپیکسلی f/2.2 اولتراواید با ماکرو ویژن وجود دارد. در طرف مقابل، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار وجود دارد.

ThinkPhone چیزی بیش از یک تمرین نام تجاری است. این یکپارچگی واقعی با لپ‌تاپ‌های ThinkPad لنوو، از جمله اتصال Think 2 Think، مبتنی بر Ready For موتورولا را به ارمغان می‌آورد. ویژگی مورد نظر این امکان را به شما می‌دهد تا ThinkPhone را با ThinkPad خود همگام‌سازی کنید و متن، عکس‌ها، اسناد و همچنین فایل‌های کپی شده را بکشید و رها کنید، اعلان‌ها را به اشتراک بگذارید، از تلفن به‌عنوان وب‌کم استفاده کنید و هر برنامه اندرویدی را روی صفحه لپ‌تاپ ویندوز باز کنید.

ThinkPhone با برنامه های Microsoft 365، Outlook و Teams از پیش بارگذاری شده عرضه می شود. Moto KeySafe یک پردازنده جداگانه است که یک لایه امنیتی اضافه می کند – پین ها و رمزهای عبور، کلیدهای رمزنگاری و سایر داده های حساس را در یک محیط مقاوم در برابر دستکاری نگه می دارد. در نهایت، Moto OEMConfig یا Moto Device Manager به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا Lenovo ThinkPhone را از راه دور برای مشتریان تجاری پیکربندی کنند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا