در طی روز های اخیر، اپل مدام بروزرسانی های مختلفی را برای سیستم عامل iOS 13 با هدف رفع مشکلات و باگ ها موجود آن برای کاربران آیفون ارسال کرده است. روز جمعه بود که این شرکت iOS 13.1.1 را برای رفع مشکلات موجود در نسخه قبلی یعنی iOS 13.1 منتشر کرده و اکنون با گذشت چند روز از انتشار، اپل تصمیم گرفت که آپدیت جدید سیستم عامل iOS 13.12 و iPadOS 13.1.2 را در دسترس کاربران قرار دهد.

جدیدترین بروزرسانی مشکلات مربوط به نوار بکاپ آیکلود را رفع می کند. کاربران در سیستم عامل آی او اس حتی پس از اتمام تهیه نسخه پشتیبان، شاهد حضور این نوار بودند. در این بروزرسانی، مشکلات مربوط به برنامه دوربین و چراغ قوه آیفون و آیپد نیز رفع شده است. کاربران با دریافت این آپدیت، شاهد رفع مشکل مربوط به اتصال بلوتوث خواهند بود. همچنین در این بروزرسانی مشکل موجود در این نسخه قبلی که منجر به از بین رفتن داده های کالیبراسیون صفحه نمایش می شود نیز برطرف شده است.

شما می توانید هم اکنون با مراجعه به مسیر Settings -> General -> Software Update در دستگاه های iOS و iPadOS، می توانید جدیدترین بروزرسانی را دریافت کنید. این رفع اشکالات سریع فواید اصلی عملکرد کنترل بر روی سخت افزار و نرم افزار هر دو دستگاه اپل iPhone/iPad  است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *