دوربین های دیجیتال

دوربین 360 درجه گوپرو مکس رونمایی شد

گوپرو، امروز علاوه بر معرفی دوربین هیرو بلک 8 از دوربین 360 درجه GoPro Max نیز رونمایی کرد. همانند GoPro Fusion، این دوربین دارای لنز دوگانه است. گوپرو مکس از امروز به قیمت 499 دلار قابل پیش خرید کردن بوده و از تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) به دست مشتریان بین المللی و یک روز بعد به دست خریداران آمریکایی خواهد رسید.

گوپرو مکس به نوعی جانشین معنوی دوربین Fusion 360/VR محسوب شده و شرکت سازنده در تبلیغات آن مدعی شده علیرغم بهره مندی از دو لنز، برای همگان ساخته شده و هر کاری که دوربین هیرو 8 بتواند انجام دهد این دوربین نیز قادر به انجام دادن آن خواهد بود. گوپرو مکس توانایی تصویربرداری 360 درجه را داشته اما برای کسانی ساخته شده که می خواهند در حالت معمولی نیز فیلمبرداری کنند.

همچنین به لطف قابلیت Digital Lens می توان بین چهار حالت میدان دید سوییچ کرد. دوربین هیرو مکس به لطف بهره مندی از شش میکروفن توانایی ضبط صدا به شکل کروی (Spherical) را داشته و کیفیتی همانند میکروفن های شاتگانی (Shotgun Mic) به ارمغان می آورد. گوپرو مکس بسیاری از قابلیت های Max HyperSmooth، Max TimeWarp و Max SuperView بهره می برد. در هر سه این قابلیت ها به کمک لنز 360 درجه لرزش ویدیوها تا حد زیادی گرفته می شود. به لطف قابلیت مکس سوپر ویو، این دوربین میدان دید گسترده ای را برای فیلم برداری فراهم کرده و امکان گرفتن عکس پانورامای 270 درجه نیز بدون نیاز جابه‌جایی خواهید بود.

گوپرو مکس در حالت 360 درجه توانایی ضبط تصویر با رزولوشن 5.6K و نرخ 30 فریم بر ثانیه، رزولوشن 1440 با نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه و در حالت «هیرو» توانایی تصویربرداری با رزولوشن 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه را دارد.به کمک دوربین 5.5 مگاپیکسلی می توان تصاویر هیرو و به کمک دوربین 6.2 مگاپیکسلی تصاویر PowerPano گرفت و با ارسال خروجی از دوربین به گوشی کار ویرایش را انجام داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا