فناوری

مایکروسافت از سرفیس پرو 7 با پورت USB-C رونمایی کرد

مایکروسافت طی مراسم خود از نسل جدید سرفیس پرو خود با نام سرفیس پرو ۷ رونمایی کرد که از وجود تراشه‌ نسل دهمی اینتل بهره می‌برد. مایکروسافت همچنان از همان زبان طراحی نسل قبلی در سرفیس پرو 7 پیروی کرده و عملا تنها شاهد ارتقا بخش سخت افزاری و اضافه شدن برخی ویژگی های کاربردی همچون درگاه USB-C برای افزایش سرعت انتقال اطلاعات هستیم.

با این کار مایکروسافت به صورت یکپارچه در تمامی دستگاه‌های خود از این پورت استفاده خواهد کرد. از دیگر درگاه‌های ورودی سرفیس پرو می‌توان به پورت USB-A، درگاه میکرو اس‌دی، پورت مخصوص کیبورد سرفیس و جک ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد.

در حال حاضر تبلت سرفیس پرو 7 از پردازنده های نسل دهم Core i3، Core i5 و Core i7 اینتل بهره گرفته و کاربران می توانند این تبلت را با 4/8/16 گیگابایت حافظه رم تهیه کنند. همچنین باید به حافظه‌ داخلی سرفیس پرو ۷ نیز اشاره کرد که کاربران می‌توانند در نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ و یک ترابایتی خریداری کنند. سرفیس پرو 7 همچنین دارای صفحه نمایش 12.3 اینچی از نوع پیکسل سنس با رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل و نسبت ابعاد 3 به 2 می باشد.

مایکروسافت برای سرفیس پرو 7، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک وب‌کم ۵ مگاپیکسلی با پشتیبانی از ویندوز هلو در نظر گرفته است. هر دوی این دوربین‌ها قابلیت فیلم‌برداری 1080p را نیز دارند. افزون بر این سرفیس پرو ۷ از شارژ سریع مایکروسافت نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند در مدت یک ساعت، ۸۰ درصد باتری دستگاه خود را شارژ کنند. به گفته مایکروسافت این دستگاه ۱۰.۵ ساعت شارژدهی دارد. و وزن این دستگاه نیز ۷۷۰ گرم عنوان شده است.  سرفیس پرو ۷ در دو رنگ نقره‌ای و مشکی و با قیمت ۷۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا