موبایل و تبلت

انتشار اولین تصاویر از گوشی وان پلاس 8 با نمایشگر حفره دار

درست پس از رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس 7 تی٬ شایعات و اخبار مربوط به نسل آینده‌ی آن آغاز شد. دو افشاگر مشهور حوزه فناوری یعنی @Onleaks با همکاری کاربر دیگری با عنوان CaskKaro رندرهای وان پلاس 8 را نیز منتشر کرده‌اند که می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد. از نظر ظاهری٬ شباهت زیادی بین دو مدل 7 پرو و 8 است٬ اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد که باید ریزبین باشید تا متوجه آن‌ها شوید.

اولین و مهم‌ترین تغییر٬ می‌تواند رنگ خاص این دیوایس در رندر منتشر شده باشد. مدل 7 پرو با یک رنگ آبی به نام Nebula Blue عرضه شد که یک گرادیان آبی تیره بود. اما این رندرها به یک رنگ آبی دیگر به نام Glacier Blue اشاره دارند که در مدل 7 تی آن را دیده‌ایم. این آبی٬ دارای گرادیان روشن‌تری است.

تصاویر منتشر شده از گوشی وان پلاس 8 همچنین نشان می‌دهد که در بالا و سمت چپ نمایشگر آن یک بریدگی موسوم به Punch Hole وجود دارد که دسترسی به دوربین سلفی را ممکن می‌کند. این در حالی است که گوشی وان پلاس 7 پرو دارای یک دوربین به بیرون جهنده بود. اضافه شدن این بریدگی Punch Hole، به وان پلاس اجازه می‌دهد گوشی جدید خود را به یک باتری با ظرفیت بیشتر یا حتی قابلیت شارژ به صورت بی‌سیم مجهز کند.

پیش از این نیز شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد گوشی وان پلاس 8 قرار است دارای قابلیت شارژ بی‌سیم باشد. در هر صورت باید منتظر بمانیم و ببینیم که از میان این دو قابلیت، وان پلاس کدام را انتخاب خواهد کرد. رندرهایی که در بالا می‌بینید٬ می‌توانند نمایانگر طراحی نهایی محصول باشند. در این گزارش همچنین اشاره شده که ابعاد این گوشی 160.2 در 72.9 در 8.1 میلی‌متر است٬ در حالی که مدل 7 پرو ابعادی برابر با 162.6 در 75.9 در 8.8 میلی‌متر خواهد داشت. ظاهرا نمایشگر این گوشی نیز 6.5 اینچی بوده که نشان می‌دهد این گوشی به طور کلی کوچک‌تر از مدل 7 پرو است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا