گوگل بخش فروشگاه یا Google Shopping را با طراحی جدید و برخی از قابلیت ها جدید بروزرسانی کرده هم اکنون در دو بخش سایت آنلاین و اپلیکیشن برای کاربران آمریکایی در دسترس قرار گرفته است. این بروزرسانی شامل صفحه اصلی شخصی سازی جدید، ردیابی قیمت و قابلیت گوگل لنز برای ساخت وسایل جانبی است.

صفحه اصلی فروشگاه طراحی جدیدی به خود گرفته و تنظیمات مخصوصی برای خرید محصولات را در اختیار کاربران قرار می دهد، و حالا به طور خودکار محصولات جدیدی که قبلا خریداری کردید و یا براساس فعالیت شما در گوگل، را پیشنهاد خواهد داد.  طراحی جدید همچنین دو سرویس خدمات تحول محلی گوگل و گوگل اکسپرس را ادغام کرده تا یک مکان واحد و یکپارچه برای خرید فراهم می کند. این ایده باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی محصول مورد نظر را جستجو کرده و در هر مکانی که بودند از طریق اینترنت به طور مستقیم از خرده فروش ها، فروشگاه ها طرف قرارداد گوگل خرید کنند.

همچنین بخش فروشگاه گوگل حالا به قابلیت ردیابی قیمت مجهز شده که به شما امکان می دهد مواردی را که به دنبال آن هستید را ردیابی کرده و هر زمان که قیمت محصول کاهش یافت، با دریافت یک اعلان در گوشی از کاهش قیمت محصول باخبر شوید. افزون بر این، گوگل در حال گسترس عملکرد قابلیت لنز در بخش آیتم های فشن و مد است. حالا، هنگامی که عکس لباس مورد نظرتان را آپلود و یا از طریق دوربین ثبت می کنید، علاوه بر پیشنهاد موارد مشابه برای خرید، گوگل Shopping منوی Get Style Inspiration را به شما نشان می دهد. در این منوی به شما نشان می دهد که چه کسانی لباس مورد نظرتان پوشیده اند. ویژگی های جدید Google Shopping اکنون در ایالات متحده موجود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *