نرم افزار و اینترنت

رابط کاربری جدید آفیس در دسترس کاربران قرار گرفت

مایکروسافت این هفته شروع به عرضه رابط کاربری آفیس جدید خود برای همه کاربران کرده است. به‌روزرسانی بصری در ابتدا در اوایل سال جاری معرفی شد و در تابستان مورد آزمایش قرار گرفت. اکنون شروع به انتشار برای همه کاربران آفیس 365 و آفیس 2021 شده است.

این رابط کاربری آفیس جدید برای مطابقت با تغییرات بصری در ویندوز 11 طراحی شده، و ظاهری گردتر به نوار نوار آفیس، با برخی تغییرات ظریف در دکمه‌های Word، Excel، PowerPoint و Outlook دارد. این یک به‌روزرسانی نسبتاً ساده است و آفیس اکنون با تم تیره یا روشنی که در ویندوز تنظیم کرده‌اید مطابقت خواهد داشت.

ظاهر جدید را می توان با استفاده از نماد مگافون به زودی در گوشه سمت راست بالای ورد، اکسل، پاورپوینت یا وان نوت روشن یا خاموش کرد. این باید در حال حاضر برای همه کاربران ویندوز 11 در دسترس باشد و مایکروسافت گفته 50 درصد از مشترکان فعلی کانال به‌روزرسانی بصری را به‌طور خودکار فعال می‌کنند.

بسیاری از تغییرات طراحی ظریف هستند، اما مایکروسافت تغییرات چشمگیرتری را در رابط کاربری آفیس خود اعمال کرده است، که شامل حرکت به سمت نوار فرمان به جای رابط روبان سنتی است. ما همچنان انتظار داریم که ابتدا اینها را در نسخه های وب و موبایل آفیس مشاهده کنیم، و مایکروسافت سال گذشته اعلام کرد که تغییرات بزرگتر رابط کاربری آفیس ممکن است یک یا دو سال طول بکشد تا عرضه شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا