اوایل سال میلادی جاری بود که فیس‌بوک قابلیت Group Stories را در دسترس کاربران قرار داد. اما طولی نکشید که این ویژگی در این پلتفرم از دسترس خارج شد. اما در عوض آن‌طور پیداست فیس‌بوک قصد دارد پای این ویژگی‌ را به اینستاگرام باز کند.

با اضافه شدن Group Stories به اینستاگرام کاربران قادر خواهند بود استوری‌های خود را از طریق گزینه‌ جدیدی با عنوان «Share to Group Story» به اشتراک بگذارند. استوری‌های به اشتراک گذاشته‌شده از این طریق تنها برای کاربران گروه مشخص ایجاد شده قابل نمایش خواهند بود. به این ترتیب محتوا با گروهی دستچین‌ شده‌تر و دقیق‌تر از کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود.

البته تا حدودی این قابلیت جدید مشابه دوستان نزدیک اینستاگرام است که پیش‌تر آن را معرفی کرده بود. اما می‌توان کاربرد‌های خصوصی‌تری نیز برای استوری گروهی در نظر گرفت. برای مثال اگر شما و دوستانتان همگی به یک مهمانی رفته‌اید، می توانید با اشتراک‌گذاری استوری در گروه خصوصی با این افراد، فقط آن‌ها را در جریان مهمانی قرار دهید.

همانند سایر ویژگی های آزمایشی، تضمینی برای عرضه آن وجود ندارد. با توجه به حذف این قابلیت از فیسبوک در آینده، احتمال عدم عرضه آن برای اینستاگرام وجود دارد . استوری ها در اینستاگرام وضعیت مناسب تری در مقایسه با فیسبوک دارند و به همین دلیل، امکان حضور این ویژگی در اینستاگرام چندان دور از ذهن نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *