نرم افزار و اینترنت

توییتر افزودن چندین فرم رسانه به یک توییت را آزمایش می کند

توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد رسانه ها را در قالب های مختلف به یک توییت متصل کنند. با استفاده از این ویژگی، کاربر می تواند یک تصویر، ویدیو و یک GIF را به یک توییت اضافه کند.

کسانی که از توییتر برای هر مدت استفاده کرده‌اند، می‌دانند که این شرکت تاکنون از پیوستن تنها یک نوع رسانه پشتیبانی کرده است. در حالی که می توانید چهار تصویر را پیوست کنید، هیچ راهی برای پیوست کردن بیش از یک ویدیو یا یک GIF یا ترکیب آنها با تصاویر وجود نداشت. با این بروزرسانی، محدودیت چهار نوع رسانه باقی می‌ماند، اما اکنون می‌توانید هر ترکیبی از تصاویر، ویدیوها و GIF‌ها را در این چهار اسلات داشته باشید.

توییتر در گفتگو با تک کرانچ گفت:

ما در حال آزمایش یک ویژگی جدید با حساب‌های منتخب برای مدت زمان محدودی هستیم که به افراد اجازه می‌دهد تا حداکثر چهار دارایی رسانه را بدون توجه به فرمت در یک توییت ترکیب کنند. ما می بینیم که مردم مکالمات بصری بیشتری در توییتر دارند و از تصاویر، GIF و ویدیوها برای هیجان انگیزتر کردن این مکالمات استفاده می کنند. امیدواریم با این تست بیاموزیم که مردم چگونه این قالب‌های رسانه‌ای مختلف را ترکیب می‌کنند تا خلاقانه‌تر خود را در توییتر بیش از 280 کاراکتر بیان کنند.

طبق معمول آزمایش‌های توییتر، این ویژگی فقط برای حساب‌های انتخابی در مناطق منتخب در دسترس خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی در اختیار همه قرار خواهد گرفت، وجود ندارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا