نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید اسپاتیفای با پشتیبانی از سیری در iOS 13 منتشر شد

اسپاتیفای به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن خود روی سیستم عامل آی او اس را با بهبودها و ویژگی های جدید در اختیار کاربران قرار داد. مهمترین ویژگی در این نسخه پشتیبانی از دستیار صوتی سیری در iOS 13 بوده که بدان معناست شما می توانید اپلیکیشن اسپاتیفای را روی آیفون، آیپد، کارپلی و ایرپاد و هوم پاد و ایرپلی کنترل کنید.

پس از نصب جدیدین بروزرسانی، قادر خواهید بود تا با گفتن عبارت Play [artist] on Spotify، موسیقی خود را اجرا کنید. برای اجرای اپلیکیشن لازم است که به عبارت اسپاتیفای اشاره کنید، در غیر این صورت، سیری به طور پیش فرض اپل موزیک را اجرا می کند. یکی دیگر تغییرات مهم در این نسخه، پشتیبانی از Apple TV بوده که بدان معناست، اکنون قادر خواهید بود تا اپلیکیشن را از طریق اپلیکیشن tvOS استور دانلود و یا قابلیت automatically install apps را در تنظیمات tvOS فعال نمایید.

افزون بر این، اسپاتیفای دارای حالت Data Saver بوده و هنگامی که Data Saver روی iOS دستگاه شما فعال شود، اپلیکیشن به طور خودکار به حالت Low Data تغییر می کند. گفتنی است که تمام این قابلیت اضافه شده بسته به استفاده از iOS 13 روی دستگاه شما می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا